جزئیات پرداخت پاداش پایان کار برای سال 1999 / حداکثر پرداخت چقدر است؟



به گفته سردبیرانمحمد بیکر نوبخت در مکاتبه با صندوقدار کل کشور اعلام کرد که در اجرای قانون بودجه 1400 کل کشور ، توزیع اعتبارات برای هزینه های عمومی دستگاه های اجرایی مربوطه ، همانطور که در جدول پیوست شرح داده شده است. فقط برای پرداخت باقی مانده مطالبات پاداش بازنشستگی تا پایان سال 1399 پیدا می کند. مطابق با بخش (3) بند “الف” تبصره (12) قانون بودجه سال 1399 و سایر قوانین و مقررات مربوطه که باید اعمال شوند.

مقامات اجرایی همچنین موظفند تا پایان سال 1399 ، از جمله کد ملی ، تاریخ بازنشستگی ، شماره حساب بانکی ، محل خدمت و مبلغ قابل پرداخت ، مطابق با مشخصات ذیل ، به ذینفع نهایی پرداخت کنند. با بخش (3) بند (الف) ، یادداشت (12) قانون بودجه سال 1399 ، حداکثر تا سه میلیارد و هفتصد و هشتاد میلیون (3،780،000،000) ریال ، امضا شده توسط مسئول حسابداری مربوطه. مدیر امور مالی در وزارت اقتصاد و دارایی (خزانه داری) مجموع) و این سازمان را اعلام کند. بدیهی است که مسئولیت صحت این اطلاعات و تعیین میزان پاداش فسخ که به شخص یا مجری مربوط پرداخت می شود ، خواهد بود.

خزانه داری ، براساس اطلاعات ارائه شده ، مطابق با م componentsلفه های (4) و (6) بند “ز” ، توسط مسئول حسابداری یا مدیر مالی دستگاه اجرایی و متناسب با دریافت منابع ، تأیید می شود توجه داشته باشید (19) قانون بودجه امسال و روش مربوطه ، فقط برای پرداخت پاداش پایان خدمت در سال 1399 مستقیماً به حساب ذینفع نهایی.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید انواع پراید کارکرده و صفر کیلومتر در بازار + جدول

پایان /

دیدگاهتان را بنویسید