جزئیات پاداش پایان خدمت بازنشستگی برای مستمری بگیران در سال 1999


جزئیات پاداش پایان خدمت بازنشستگی برای مستمری بگیران در سال 1999

محمد بیکر نوبخت ، در مکاتبه با خزانه دار کل کشور ، اعلام کرد که در اجرای قانون بودجه 1400 برای کل کشور ، توزیع اعتبارات برای هزینه های عمومی دستگاه های اجرایی مربوطه مطابق جدول پیوست افزایش می یابد پاداش تا پایان سال 1399 ؛ مطابق قسمت (3) بند “الف” پاورقی (12) قانون بودجه سال 1399 و سایر قوانین و مقررات مربوطه اقدام نمایند.

مقامات اجرایی همچنین موظفند تا پایان سال 1399 ، از جمله کد ملی ، تاریخ بازنشستگی ، شماره حساب بانکی ، محل خدمت و مبلغ قابل پرداخت ، مطابق با مشخصات ذیل ، به ذینفع نهایی پرداخت کنند. با بخش (3) بند (الف) ، یادداشت (12) قانون بودجه سال 1399 ، حداکثر تا سه میلیارد و هفتصد و هشتاد میلیون (3،780،000،000) ریال ، امضا شده توسط مسئول حسابداری مربوطه. مدیر امور مالی در وزارت اقتصاد و دارایی (خزانه داری) مجموع) و این سازمان را اعلام کند. بدیهی است که مسئولیت صحت این اطلاعات و تعیین میزان پاداش فسخ که به شخص یا مجری مربوط پرداخت می شود ، خواهد بود.

خزانه داری ، براساس اطلاعات ارائه شده ، مطابق با م componentsلفه های (4) و (6) بند “ز” ، توسط مسئول حسابداری یا مدیر مالی دستگاه اجرایی و متناسب با دریافت منابع ، تأیید می شود توجه داشته باشید (19) قانون بودجه امسال و روش مربوطه ، فقط برای پرداخت پاداش پایان خدمت در سال 1399 مستقیماً به حساب ذینفع نهایی.

بیشتر بخوانید  سازمان ملی هوش مصنوعی به چه کار می‌آید؟ | هوش دولتی

دیدگاهتان را بنویسید