جزئیات و علت خودکشی بهنوش بختیاری!


بهنوش بختیاری بازیگر تلویزیون و سینما یک شب در گفت و گو با شبکه تلویزیونی اینترنتی گفت که قصد دارم 30 قرص زاناکس بخورم اما صدایی در سرش می گوید که فردا روز دیگری است.

بهنوش بهتیاری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با یکی از شبکه های تلویزیونی اینترنتی گفت در یک سال گذشته به گفته خودش شاهد هجمه های زیادی چه از سوی همکاران و چه از سوی مردم بوده است.

«تاریخ نشان داده است که هر که بمیرد محبوب و عزیز می شود و همه نیکی های او را به یاد می آورند. احتمالاً در آن مدت بیش از 10 بار آرزوی مرگ کردم. من آدم بسیار قوی و خشنی هستم و گاهی با خودم می گویم که فقط یکی از اتفاقاتی که برای یکی از افراد سوسول برای من افتاده است، ماندگار نیست. من شاهد حمله 80 میلیون نفر به من بودم. شاید نتوانید تحمل کنید اگر شما یا هر فرد دیگری در گروه چهار نفر بد به نظر می رسد، اما من بارها شاهد بوده ام که همکاران و مردم چگونه به من حمله می کنند. حملات بی پروا و بزدلانه. چند وقت پیش شب خیلی بدی رو پشت سر گذاشتم و با وجود تمام قدرتم و کتابهایی که دور خودم جمع کردم و تمام عکسهای انگیزشی با عبارات تاکیدی، یکبار یک جعبه زاناکس برداشتم و 30 قرص را کف دستم خالی کردم و گفتم. خودم تمومش کنم خیلی بد بودم «نمی‌دانم کدام صدا به من گفت که بروم بیرون، قدم بزنم، تغییر کنم و قطعاً فردا روز بهتری است.

بیشتر بخوانید  تصاویری از مراسم تشییع جنازه صاحب و عامل حادثه در متروپلیس در زادگاهش!

بهنوش بهتیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمد.


بهنوش بختیاری

بهنوش بهتیاری در تیرماه 1366 ازدواج کرد و با همسرش محمدرضا آریان شروع به زندگی کرد. محمدرضا آریان یکی از نویسندگان کشورمان است که علاقه ای به انتشار تابلوی خود ندارد.

منبع: خبر آنلاین


دیدگاهتان را بنویسید