جزئیات وحشتناک از رسوایی جنسی یک پلیس



آنچه دیگران می خوانند:

اعتراف یک افسر پلیس بریتانیا مبنی بر ارتکاب بیش از 71 جنایت خطرناک جنسی در طول 18 سال، کشور را در روز دوشنبه شوکه کرد.

بر اساس این گزارش، دیوید کریک، افسر پلیس بریتانیایی 48 ساله روز دوشنبه در دادگاه به 49 اتهام از جمله تجاوز به 12 زن اعتراف کرد.

به گزارش گاردین، پلیس و دادستان گفتند که کریک از موقعیت خود برای فریب دادن زنان و سپس ارعاب آنها برای سکوت در مورد تجاوز جنسی به آنها سوء استفاده کرد.

گاردین افزود طیف جنایات و جنایات این پلیس انگلیسی از سال 2003 تا 2021 او را به یکی از سیاه‌ترین مجرمان جنسی در تاریخ جنایی مدرن بریتانیا تبدیل کرده است.

کریک اعتراف کرد که به قربانیانش گفته است که اگر در مورد تجاوزات جنسی او صحبت کنند، کسی آنها را باور نخواهد کرد زیرا او یک افسر پلیس است.

پلیس و دادستان گفتند که کریک سعی کرد قربانیان خود را تحقیر کند و به آنها حمله کند، یک پارکینگ کوچک را به مکانی تاریک تبدیل کرد و برخی را مجبور کرد ساعت ها برهنه در آنجا بمانند. او همچنین زنان را مورد آزار و اذیت لفظی قرار می دهد و با برده نامیدن یکی از آنها، از جمله اجابت مزاج برخی از آنها را مورد تجاوز جنسی قرار می دهد.

بیشتر بخوانید  سورپرایز باورنکردنی مریم مومن برای فالورهایش

به گزارش روزنامه بریتانیایی ایندیپندنت، پلیس لندن از عدم رسیدگی فوری به شکایات از جمله اتهامات تجاوز جنسی علیه کریک ابراز تاسف کرده است.

پلیس لندن همچنین اعتراف کرد که کریک هرگز نباید اجازه می‌گرفت که به این نیرو ملحق شود و جرایم و جنایات وی از نظر مدت و ماهیت بی‌سابقه بود.

این در حالی است که انگلیس بارها کشورهای دیگر از جمله ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرده است.


دیدگاهتان را بنویسید