جزئیات واردات 9 میلیون کرون واکسن در کشور / 20 محموله واکسن وارد شده


اخبار واکسن کرونر شاید مهمترین موضوع بحث این روزها باشد. افراد برای واکسیناسیون وقت کمی می گیرند. این در شرایطی است که کشور وارد قله پنجم تاج شده است.

طبق اخبار از اواسط فوریه سال گذشته تا 18 ژوئیه سال گذشته ، 19 محموله واکسن 19 کوئید به واکسن کرونا وارد کشور شده است.

به گفته وی ، از 6 فوریه سال گذشته تا 9 ژوئیه سال جاری ، بالغ بر 29 محموله واکسن Covid-29 از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شده و پس از تشریفات فوری گمرکی به نمایندگان معرفی شده توسط وزارت بهداشت تحویل داده شده است. “

در نامه معاون فنی گمرک آمده است: “همانطور که می دانید ، همکارانی که در گمرک جمهوری اسلامی ایران کار می کنند ، به عنوان مرزبان اقتصادی کشور ، در زمینه واردات و رهاسازی اقلام مرتبط با کرونا و آزادسازی فوری به صورت محلی با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همکاری کرده اند. ماشین آلات و تجهیزات تولید شده از واکسن ها. و علی رغم این واقعیت که گمرکات اجرایی کشور پیشتاز در مراحل گمرکی تمام وقت است ، اما تاکنون هیچ برنامه واکسیناسیون جدی برای این افراد تهیه نشده است و تاخیر در این موضوع باعث می شود تعداد زیادی از همکاران درگیر ویروس کرونا شوند و بمیرند. . چندین همکار در آداب و رسوم مختلف اجرایی

وی در این نامه تأکید کرد؛ همانطور که موضوع را مطرح کردید ، از توافق استقبال کنید تا همکاران در معرض خطر گمرک هر چه زودتر واکسینه شوند تا بتوانند با آرامش بیشتری به انجام وظایف خود بپردازند.

بیشتر بخوانید  حقوق این 4 گروه شغلی بیشتر از بقیه اضافه می‌شود

جزئیات واردات 9 میلیون کرون واکسن در کشور / 20 محموله واکسن وارد شده

در خبرهای دیگر ، آرونفی همچنین اعلام کرد که 500000 دوز دیگر واکسن کرونا به ایران رسیده است.

در همین رابطه معاون فنی گمرک ایران گفت که ساعت 9 امروز و همزمان با 10 ژوئیه محموله واکسن حاوی 500000 دوز در 32 پالت وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

به گفته وی ، طبق روال معمول واکسن های وارداتی ، تشریفات گمرکی برای محموله جدید به اتمام رسید ، در پایان پرواز در اسرع وقت آزاد و به نمایندگان وزارت بهداشت تحویل داده شد.

آروانگی همچنین گفت که محموله های دیگر واکسن نیز به زودی وارد ایران می شوند.

این مقام مسئول در گمرک ایران با اشاره به جریان واکسن های وارداتی افزود: از اواسط بهمن ماه سال گذشته 20 مرحله واردات واکسن انجام شده که در مجموع 9 میلیون و 403 هزار و 800 دوز انجام شده است.

وی گفت: واکسن های وارداتی از چندین کشور از جمله روسیه ، هند ، ایتالیا و کره جنوبی وارد ایران شده است.

در همین حال ، رضا ذبیب ، دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل منطقه آسیا و اقیانوسیه در وزارت امور خارجه ، در صفحه توئیتر خود با اشاره به ورود محموله 500000 دوز واکسن کرونر به کشور نوشت: “با با تلاش فوری همکاران ، 500000 دوز واکسن امروز وارد شد. همین مقدار (1.5 میلیون باقیمانده در روز پنجشنبه) فردا صبح می رسد.

وی افزود: بنابراین از روز پنجشنبه تا یکشنبه 2 میلیون دوز وارد شد. ما در حال تلاش برای ادامه و افزایش واردات هستیم.

ذبیب به توئیت پنج روز پیش خود نیز اشاره کرد و گفت: “پنج روز پیش نوشتم که تلاش زیادی برای خرید واکسن انجام شده است ، واردات تثبیت شده و ادامه خواهد داشت.” تلاش ها انجام می شود و واکسن های بیشتری معرفی می شود. ارتباط بین وزارت بهداشت و بانک مرکزی دلگرم کننده است ، وضعیت تاج دشوار است ، اما خدمات برای مردم شیرین است.

بیشتر بخوانید  مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در شرکت پارس خودرو برگزار شد

وی در توییت دیگری نوشت: این خرید در واقع یک میلیون و نیم دوز است که به دلایل فنی باید روز شنبه به 300 دوز می رسید. نوع بسته بندی منجر به بارگیری 1056000 دوز امروز شده است و انشاالله 444000 دوز اضافی از روز شنبه وارد می شود و البته واردات نیز ادامه خواهد داشت.

222322

دیدگاهتان را بنویسید