مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات هدیه دولت به خبرنگاران از سوی وزیر ارتباطات + فیلم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


جزئیات هدیه دولت به خبرنگاران از سوی وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جزئیات نحوه اهدای هدیه دولت به خبرنگاران را اعلام کرد.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: امروز خبرنگاران یکی از تولیدکنندگان محتوا در شبکه ملی اطلاعات هستند که امروز ابزار آموزشی آنها تغییر کرده، با روزنامه ها سروکار داشتند و امروز فضای مجازی است. کنفرانس. جلسه هیئت دولت .. »

وزیر ارتباطات و فناوری تاکید کرد: در راستای حمایت از خبرنگاران، دولت قبلا مصوباتی در حوزه کاغذ داشته است، اما امروز پیشنهاد دادیم خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می کنند و ابزار اصلی آن ها فضای مجازی است، به صورت رایگان در اختیار خبرنگاران قرار گیرد. اینترنت آقای رئیس جمهور

وی ادامه داد: احتمالا تا یکی دو روز آینده سایت ثبت نام فعال می شود تا خبرنگاران شاغل در جامعه خبری کشور ثبت نام کنند. در این راستا لازم است با وزارت ارشاد هماهنگی شود و لیست خبرنگاران مشخص شود.

وزیر ارتباطات درباره خرید گذرنامه برای رجیستری تلفن همراه نیز گفت: فعالیت هایی که منجر به دور زدن قانون می شود به خودی خود معنا دارد و آن این است که روال فعلی ایراداتی دارد.

وی ادامه داد: واردکننده ای که بتواند گوشی وارد کند و حداقل هزینه ها را بپردازد دلیلی ندارد که بخواهد از چنین روشی استفاده کند و برای خود و مصرف کننده هزینه ایجاد می کند.

وزیر ارتباطات و فناوری گفت: از نظر ما واقعیت این است که در ثبت سفارش و توزیع ارز مشکلاتی وجود دارد و واردات رسمی مختل شده است که عامل این اتفاقات است.

بیشتر بخوانید  تصاویری از کارآفرینی با شترمرغ

وی گفت: زمانی که قانون اصلی دچار مشکل می شود باید محدودیت های بیشتری را اعمال کنیم که در نهایت باعث آزار مردم می شود.

فیلم سینما جزئیات هدیه دولت به خبرنگاران از سوی وزیر ارتباطات

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی کامل محمدجواد آذری جهرمی + عکس


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *