جزئیات نصب بی آر تی تهران کرج


اتوبوس بی آر تی تهران کرج

دلگرم کننده: معاون حمل و نقل عمومی در غربی ترین نقطه تهران، گفت: امکان سنجی احداث خط. اتوبوس اکسپرس (BRT) در مسیر تهران – کرج در حال انجام است. بی آر تی تهران کرج


فارسی: محسن پورسیدآقایی در حاشیه سفر به تهران گفت: بررسی طرح ساخت. بی آر تی برای پوشش سفرهای برگشت تهران – کرج با توجه به درخواست سفر گفته می شود ایستگاه وردآورد نیز مشمول این طرح خواهد شد.

وی با بیان اینکه بزرگراه شهید همت، بزرگراه تهران – کرج و جاده ویژه به عنوان سه محور پیشنهادی در حال مطالعه و ارزیابی است، گفت: این محورها با ایستگاه های محدود و برای دسترسی سریعتر شهروندان به عنوان سامانه سریع در حال مطالعه است.

معاون شهردار تهران بر رفع مشکلات موجود و توسعه حمل و نقل عمومی در منطقه یک به عنوان غربی ترین نقطه شهر تهران تاکید کرد و گفت: بررسی احداث 3 خط جدید مترو در تهران و خط 2 در مترو مناطق 2 و 4 تا ارائه خدمات به شهروندان تکمیل خواهد شد.

وی تاکید کرد: در پروژه اولیه خط 3 مترو تصریح شده بود که این خط به تنهایی نمی تواند مشکلات و مشکلات حمل و نقل عمومی در مناطق 1 و 2 را حل کند و از سوی دیگر افق کاری 2 خط مورد مطالعه در سال 1 مشخص شد. وی خاطرنشان کرد.. به همین دلیل طراحی LRT و بی آر تی این حوزه ها در دستور کار قرار خواهند گرفت.

جی. پورسیدآقایی در ادامه به طرح های اصلاح هندسی در منطقه 2 اشاره کرد و گفت: اصلاح هندسی دسترسی زیرگذر اسماعیل آباد، اصلاح هندسی بزرگراه فتح تقاطع بزرگراه شهید لشگری، اصلاح هندسی مبادله کندرو – تندرو در مسیر شرق به غرب بین ایشالا 1 و ازهر .

بیشتر بخوانید  افزایش حقوق کارکنان در مدیریت خدمات کشوری در سال 1377

معاون حمل و نقل و حمل و نقل شهرداری تهران از نصب پل عابر پیاده در شهر فرهنگیان – ورزشگاه آزادی در آینده نزدیک و نصب نیوجرسی در قسمت بزرگراه آزادگان به جای نرده و فنس حفاظتی خبر داد. و تجهیز بزرگراه فتح و شهید لشگری. با دوربین های کنترل سرعت در این منطقه.


دیدگاهتان را بنویسید