مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات مرحله دوم بسته حمایتی دولت منتشر شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مجله دلگرم : مرحله دوم بسته های حمایتی دولت تا نوروز پرداخت می شود. به گفته سلمان هدادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، بسته های حمایتی دولت بار دیگر در نوروز توزیع می شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی همچنین خواستار رفع نواقص در توزیع این بسته ها شد.

اکنون با نزدیک شدن به پایان سال و افزایش مجدد قیمت ها و کالاها، باید منتظر توزیع منظم دو فاز دیگر از بسته های حمایتی دولت باشیم، زیرا در شرایط تحریم، این بسته می تواند بخشی از آسیب های وارده به خانواده ها را بهبود بخشد.

بسته پشتیبانی را دنبال کنید

رحیم اردلان معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی در روز دوم بهمن ماه در سخنانی در خصوص کسانی که بسته حمایتی آنها به حسابشان واریز نشده است، گفت: این دسته از افراد می توانند شماره تلفن 1420 پیگیری کنید چرا بسته پشتیبانی را به حساب آنها واریز نمی کنید.

البته اردلان در روزهای پایانی دی ماه علاوه بر انتشار شماره تماس 1420 سامانه کد دستوری * 4 * 4 # راه حل دیگر ردیابی چرایی واریز نشدن سبد حمایتی بود، سیستمی که هرگز فعال نشد.

اما روز گذشته محمد حسن زدا رئیس سازمان تامین اجتماعی از راه اندازی سامانه جدید کد دستوری رهگیری واریزی بسته های حمایتی خبر داد و گفت: آیا مشمول این کمک هستند یا خیر؟


**توصیه**

اما با وجود فعال شدن این سامانه، کد دستوری برخی از هموطنان امکان ارتباط با این سامانه را ندارد. نکته فوق العاده برای هموطنان این است که این سامانه فقط با صفحه کلید انگلیسی همچنین اگر عدد 1 را که باید از ابتدا وارد سیستم شود به فارسی وارد کنیم این سیستم پیغام خطا می دهد اما اگر انگلیسی 1 را وارد کنیم به مرحله بعد هدایت می شویم.

بیشتر بخوانید  مکالمه درون شبکه ی رایگان ایرانسل برای ماه رمضان 99 + کد دستوری

نکته دیگر اینکه این سامانه در حال حاضر فقط برای خطوط همراه اول فعال است و روی اپراتورهای دیگر قابل استفاده نیست.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *