جزئیات ماجرای قطع 200 اصله درخت مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران



به گزارش سلام نوح به نقل از ایسنا، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از قطع 200 درخت توسط مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران گفت: این اتفاق در حالی رخ داد که نشان علم و دانش بر سر وی حک شده بود. . این مرکز.”

ناصر امانی در پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران گفت: متاسفم که باید اولین تذکر خود را در سال جدید در خصوص قطع 200 اصله درخت توسط یکی از ارگان های رسمی بیان کنم. 10 فروردین امسال گزارشی مبنی بر قطع 200 اصله درخت با دستگاه رسمی واقع در خیابان خوارزمی (مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران) منتشر شد که بر روی آنها دانش حک شده و این اقدام به هیچ وجه قابل قبول نیست.

امانی با بیان اینکه متاسفانه وضعیت درختان شهر تهران بحرانی است، افزود: از شهروندان تهرانی درخواست می شود در صورت بروز چنین مواردی مراتب را از طریق سامانه های 137 و 1888 اطلاع دهند و شهرداری سریعا با این موارد برخورد جدی کند.

وی همچنین با تشکر از شهرداری تهران برای تهیه و خرید 20 دستگاه وانت برای معلولان در تهران، افزود: یکی از این خودروها ارائه شده و مابقی باید وارد چرخه حمل و نقل عمومی ویژه معلولان شود.

در ادامه این جلسه پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران نیز در خصوص صحت اخطار امنیتی در خصوص قطع 200 اصله درخت گفت: این موضوع مهمی است و شهرداری باید آن را پیگیری کند و این این اتفاق در آستانه روز طبیعت غافلگیرکننده است.» «و شهرداری باید با خاطیان برخورد قانونی کند.

بیشتر بخوانید  ۱۱ گیاه آپارتمانی بنفش جذاب | این گیاهان بنفش به خانه‌تان زندگی، نور و گرما می‌بخشند

دیدگاهتان را بنویسید