مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات فروش آنلاین گوشت منتشر شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


شروع فروش اینترنتی گوشت جهت تنظیم بازار از پنجشنبه / هر کد پستی 3 کیلوگرم

مجله دلگرم: مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران با اعلام اینکه از پنج شنبه وی گفت: فروش گوشت بازار محور در دو فروشگاه اینترنتی آغاز می شود.

رضا سالمی مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: برای توزیع محصولات پروتئینی از جمله گوشت قرمز و مرغ گرم و منجمد برنامه ریزی کنید. توزیع اینترنتی این محصولات در دستور کار قرار دارند.

سایت های خرید آنلاین گوشت

وی افزود: فروشگاه اینترنتی بهنام بهروزرسان در همین راستا روز چهارشنبه فروشگاه جدیدی راه اندازی شد یخچال راه اندازی شد؛ از این دو فروشگاه اینترنتی از روز پنجشنبه خدماتی به مردم ارائه می شود تا بتوانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را خریداری کرده و درب منزل تهیه کنند.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در تهران ادامه داد: دولت در تلاش است تا به تدریج توزیع آن را از روش سنتی موجود به توزیع آنلاین منتقل کند. در این روش برای تهیه این محصولات کد پستی منزل دریافت می شود و بر این اساس برای هر خانواده سهمیه ماهیانه در نظر گرفته می شود.

چرا گوشت آنلاین بخریم؟

رضا سالمی درباره علت خرید اینترنتی گوشت گفت: اخیراً افراد زیادی در صف خرید گوشت با قیمت مصوب هستند. گوشت نیازی به آن ندارند و تنها به دلیل تفاوت زیاد قیمت با بازار، آن را در بازار آزاد خرید و فروش می کنند و از طریق آن میانجی گری شکل می گیرد.

بیشتر بخوانید  اس ام اس زیبای فلسفی ۹ اسفند

سالمی گفت: در این طرح جدید خانواده پنج نفره دیگر نمی توانند 5 سهمیه گوشت قرمز با نرخ دولتی با 5 کد ملی بخرند و برای هر خانواده فقط یک سهمیه بر اساس کد پستی اختصاص داده شده است.

وی افزود: در حال حاضر فقط گوشت قرمز سرد و گرم در این سامانه های اینترنتی عرضه می شود اما به زودی مرغ نیز توزیع می شود.

قیمت گوشت دولتی چنده؟

سالمی گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت منجمد دولتی (گوساله برزیلی) 29 هزار تومان، گوشت تند حدود 40 هزار تومان است اما بسته به قطعه خریداری شده مانند سر، ران و خاک وارداتی قیمت متفاوتی دارد. مرغ 9000 و 800 تومان.

سلام در مورد قیمت قطعات مختلف قیمت گوشت گرم ایمپورتی گفت: قیمت این محصولات با توجه به اینکه از کشورهای مختلف می آیند متفاوت است و مردم برای اطلاع از قیمت ها با فروشگاه های اینترنتی ذکر شده تماس بگیرند.

وی اظهار داشت: این طرح فروش گوشت قرمز به هر خانواده ای از طریق اینترنت است کد پستی 2 تا 3 کیلوگرم گوشت قرمز (در ماه) با تعرفه های مصوب دولت تحویل می شود.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: اجناس به اندازه کافی وجود دارد، اما هجمه ای که در حوزه تقاضا صورت گرفت، روند عرضه و تقاضا را مختل کرد، مردم باید مطمئن باشند که مرغ، گوشت و کالاهای اساسی دیگر در کشور به وفور وجود دارد.


بر اساس این گزارش، با توجه به مراجعه به یکی از سایت های مربوطه، هنوز قسمت عرضه گوشت با تنظیم قیمت ها در بازار فعال نشده است.

بیشتر بخوانید  دریچه های 2 سد بوئین میاندشت برای جلوگیری از سیل باز است


بیشتر

آیا گوشت گراز خاصیتی دارد؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *