مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات طرح ترافیک تهران در سال 99

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طرح ترافیک تهران سال 99

دلگرم: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از احتمال تغییر در طرح ترافیک پایتخت در سال 99 خبر داد.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: جلسات کارشناسی ما در رابطه با بحث طرح ترافیک تهران و رفع معایب و نواقص و بررسی پیشنهادات زیادی که داده‌ایم شروع شده و این جلسات در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام در سایت تهران من به منظور طرح ترافیک + جزئیات

وی با بیان اینکه امیدواریم با جمع بندی موارد، موضوع به شورای ترافیک تهران بیاید، تصریح کرد: در آنجا در مورد این طرح تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

رییس پلیس پایتخت در پاسخ به اینکه آیا احتمال تغییر طرح ترافیک در سال آینده وجود دارد، گفت: بله. یکسری ایرادها باید برطرف شود و ما هم کتبا اعلام کردیم و هم در جلسات کارشناسی که داشتیم این موضوعات را بیان کردیم.

همانطور که گفتم این جلسات به طور مرتب میان کارشناسان پلیس راهور با کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در حال برگزاری است.

چگونگی طرح ترافیک تهران در سال 99

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران در توضیحات تکمیلی پیرامون چگونگی طرح ترافیک تهران در سال 99 و در واکنش به اظهار نظر سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران مبنی بر احتمال ایجاد تغییرات در طرح ترافیک سال ۹۹گفت: اظهار نظر فرمانده فرمانده انتظامی تهران به معنای تغییر در محدوده طرح ترافیک برای سال آینده نیست.

سرپرست معاونت حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: نظر سردار رحیمی همان تعیین سقف تردد در محدوده طرح ترافیک برای سال آینده از طریق رزرو ورود به محدوده طرح ترافیک برای شهروندان است.

بیشتر بخوانید  عکس های لاله اسکندری حدیث مدنی

حجت تاکید کرد: پلیس هیچ گونه مخالفتی برای اجرای طرح رزرو ورود به محدوده طرح ترافیک برای سال 99 ندارد.

او تصریح کرد: برداشت تغییر در محدوده طرح ترافیک در سال آینده با توجه به اظهار نظر پلیس برداشتی اشتباه است و ما در مدیریت شهری به دنبال اجرای طرح رزرو ورود به محدوده طرح ترافیک برای سال ۹۹هستیم.

separator line

نرخ طراح ترافیک تهران در سال 99

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران از مخالفت شورای شهر با افزایش بی ضابطه نرخ طرح‌های ترافیکی در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد علیخانی در حاشیه یکصد و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: پیشنهاد شهرداری افزایش 60 درصدی عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی در سال آینده بود که مورد موافقت شورا قرار نگرفت و ما امروز موضوع را در صحن شورای اسلامی شهر تهران بررسی می‌کنیم.

وی افزود: ما در مدیریت شهری بسیاری از تعرفه‌ها را افزایش ندادیم و با کمیسیون برنامه و بودجه توافق کردیم که از افزایش بی رویه عوارض در سال آینده جلوگیری کنیم و باید بگویم که اگر لایحه تعیین عوارض ورود به محدوده‌های ترافیکی در سال آینده تصویب شود نرخ تعرفه افزایش معمولی دارد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: هدف طرح‌های ترافیکی براساس مصوبه شورای عالی ترافیک است و شورای شهر تنها نرخ آن را تعیین می‌کند و باید بگویم تا زمانی که حمل و نقل عمومی کامل نداشته باشیم نمی‌توان به فکر محدودیت عوارض سنگین باشیم. درآمد حاصل از اجرای محدوده‌های ترافیکی باید در جهت توسعه حمل و نقل عمومی استفاده شود. این موضوع مصوبه شورای شهر تهران است گرچه در این زمینه تخلفاتی انجام شده که ما در تذکراتی به شهردار تهران آن را مورد تاکید قرار دادیم.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی اونور تونا بازیگر نفش علیهان در سریال سیب ممنوعه


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *