جزئیات شروع ثبت نام در برخی از رایانه های لوحی از ساعت 24:00 امشب


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید روح الله لطیفی ، سخنگوی گمرک گفت: با آغاز مرحله دوم ثبت نام دستگاه های سیم کارت از 3 ژوئیه در چهار مرحله: ثبت ساعت هوشمند ، اسکنر بارکد ، مبدل ثابت به تلفن همراه و PDA در تاریخ 4 و 7 ژوئیه در مکانهای رسمی ورود به کشور آغاز شده است ، که در مرحله سوم ثبت تبلت Lenovo از ساعت 24:00 امشب ، از 2 اوت ، برای مسافران حمل کننده این نوع تبلت انجام می شود.

وی افزود: مسافرانی که از نیمه شب امشب از مرزهای هوایی ، زمینی ، زمینی و دریایی وارد کشور می شوند ، اگر تبلت لنوو به همراه دارند ، باید قبل از خروج از گمرک ، ورود خود را به محفظه مسافر همان گمرک اعلام کنند ، روند ثبت نام. “

لطیفی توضیح داد: اداره مسافر گمرک ورودی پس از بررسی غیر تجاری بودن دستگاه تبلت لنوو با مسافر و تأیید هویت و مدارک سفر ، روند اجباری ثبت تبلت را فعال می کند.

سخنگوی گمرک افزود: ثبت نام مارک های دیگر تبلت در رویه مسافر از 29 آگوست آغاز می شود. با تصمیماتی که در کمیسیون فوق گرفته شد ، اولویت ارزی تبلت از 24 به 23 تغییر می کند.

جزئیات شروع ثبت نام در برخی از رایانه های لوحی از ساعت 24:00 امشب

لطیفی تأکید کرد: طبق بندهای 9 و 10 پروتکل 30 خرداد ، کمیته راهبری طرح جلوگیری از قاچاق تلفن های همراه و تجهیزات سیم کارت ، در ارتباط با اجرای پروژه ملی و اجرای فنی تلفن همراه سیستم شناسایی و تجهیزات سیم کارت ، گمرک جمهوری اسلامی ایران موظف بود اطلاعات دستگاه های تلفن همراه مسافران را به دست آورد و ثبت کند و در این زمینه مسافران را در دستور کار خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید  فال حافظ روزانه پنجشنبه 16 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق

لطیفی در پایان تأکید کرد: ثبت نام تلفن های همراه مسافری ، ساعت های هوشمند و سایر دستگاه های دارای سیم کارت در ورودی های کشور برای مسافران همچنان پابرجاست.

222322

دیدگاهتان را بنویسید