جزئیات شاخص بورس در معاملات امروز


به گزارش سایت طلا،شاخص کل بورس امروز با ۶۳۷۳ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۶۸۷هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۳۱۵ واحد صعود در رقم ۵۲۳ هزار و ۶۴۷ واحد ایستاد.

در این بازار ۸۴۰ هزار معامله انجام شد که ۹۵ هزار و ۲۲۲میلیارد ریال ارزش داشت.

توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، معدنی و صنعتی گل گهر، ایران خودرو، شرکت ارتباطات سیار ایران و بانک تجارت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۶۳ واحد افزایش داشت و به ۲۱ هزار و ۴۴۰ واحد رسید. در این بازار بیش از هفت میلیارد و ۱۶۸ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۴۶۹ هزار و ۸۸۶ نوبت بود.

شرکت سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر)، مدیریت انرژی تابان هور (وهور)، پویا زرکان آق دره (فزر)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، اعتباری ملل (وملل) و پخش البرز (پخش) تاثیر مثبت بر این شاخص داشتند.

در مقابل پتروشیمی مارون (مارون)، پالایش نفت شیراز (شراز)، بانک دی (دی)، تولید نیروی برق دماوند (دماوند)، صنعتی مینو (غصینو) و پلیمر آریا ساسول (آریا) با تاثیر منفی بر این شاخص همراه بودند.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


بیشتر بخوانید  فال روزانه دوشنبه 10 مرداد 1401

دیدگاهتان را بنویسید