جزئیات سیل بزرگ رودان; آب 10 خودرو را برد/ سیل رودان هم جان باختند!



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، بارش شدید باران شب گذشته در شهرستان دماوند موجب جاری شدن سیل در بخش رودان و خسارت به روستاهای اطراف شد.

پس از بارندگی دیشب ساعت 3 بامداد امروز پنجشنبه جاری شدن سیلاب شدید در رودخانه سیجارود و روستاهای اطراف آن مانند وسکاره، آردینه و جرد واقع در شمال بخش رودهن خسارات مالی زیادی را به همراه داشت. باغ ها و دام ها مزارع

همچنین پس از وقوع سیل، چندین خودرو را با خود به همراه داشت و راه های روستا را به طور کامل مسدود کرد. مسئولان ستاد بحران شهرستان و شهرستان رودان از ابتدا در صحنه حضور داشتند.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند با اعلام این خبر گفت: متأسفانه پس از بارندگی شب گذشته شاهد آبگرفتگی در سه روستای آردینه، جرد و وسکاره بودیم که اعضای ستاد بحران شهرستان از ساعت 2:30 بامداد در حال فعالیت هستند. .

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: در سیل صبح امروز یک فرد میانسال نیز در منطقه رودان ناپدید شد که دقایقی پیش جسد وی توسط تیم عملیاتی ستاد بحران این شهرستان کشف شد. این فرد میانسال از اهالی روستای وسکاره بود.

وی ادامه داد: اکنون پس از چندین ساعت تلاش اعضای تیم مدیریت بحران، راه ارتباطی سه روستا باز شده اما سیل 10 خودرو و تعداد زیادی دام را با خود برد و خسارات زیادی به جاده ها، برق، اب. و مخابرات

فرماندار دماوندا با بیان اینکه هنوز ارزیابی دقیقی از خسارت انجام نشده است، گفت: اکنون با باز شدن راه روستا، کار تیم عملیاتی ستاد بحران به پایان رسیده است اما دستگاه های خدمات رسان در حال انجام اتصال هستند. آب و برق و مخابرات خدماتی را به ساکنین ارائه می دهد که انشاالله تا ساعاتی دیگر وصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید  سخنان عجیب و توهین آمیز زورگیر در کلانتری دستگیر شد/فیلم

دیدگاهتان را بنویسید