جزئیات سریال نوروز 98 + عکس


دلگرم کننده: سریال نوروز 98 اعلام شد «نون.خ»، «سر سر دوراهی»، «میر کانون» و نسخه سینمایی «پایتختا» رهبران شبکه های تلویزیونی در نوروز 98 هستند.

تلویزیون هر ساله تولیدات متفاوت و جذابی را برای ایام نوروز ارائه می کند که یکی از پربیننده ترین باکس های پخش رادیویی است. این روزها توسعه دهندگان برنامه تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین محتوا را ارائه دهند. تلویزیون امسال نیز مانند سال های گذشته ویژه برنامه های نوروزی را تدارک دیده است. یکی از اصلی ترین برنامه های تلویزیونی سریال های مختلفی هستند که می توانند خانواده ها را ساعت ها دور هم جمع کنند. در زیر به معرفی سریال نوروز 98 می پردازیم:


سریال نوروز 98

سریال نون.خ. – کانال 1 سیم

«نون.خ.» سریال یک سیما سریالی با موضوع نوروز 98 است که پس از مدت ها غیبت به کارگردانی سعید آقاخانی ساخته می شود. به گفته مهدی فرجی، در این مجموعه تلویزیونی ساعد آقاکانی، حمیدرضا آذرنگ، علی سدهی، هومان حاجی عبدالهی، فریده سپهمنصور، نامه نظام دوست، سیاوش مفیدی و سیروس میمنت به ایفای نقش می پردازند. فیلمنامه این سریال را امیر وفایی نوشته است.

مجموعه تلویزیونی «ن. خ. در ژانر طنز با بازی سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجیه عبداللهی، فریده سپهمنصور، نامه نظام دوست، سیاوش مفیدی و سیروس میمنت نوروز ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.


سریال نوروز 98

شبکه یک پایتخت

چند روز پیش الهام گفوری تهیه کننده سریال «پایتخت» از تصویربرداری نسخه سینمایی این مجموعه تلویزیونی خبر داد که خیلی ها را به وجد آورد. وی گفت: حضور ما امسال 100 تا 120 دقیقه در قالب یک فیلم در تلویزیون خواهد بود. این اثر با حضور همه عوامل پایتخت که در روزهای آینده سرنوشت ساز خواهد بود به آنتن شبکه یک سیم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید  جشن تولد لاکچری آرتا پسر بابک جهانبخش !

گفوری درباره جزئیات این اثر گفت: فیلمنامه این اثر بر اساس طرح محسن تنابنده نوشته خشایار الوند است و باید تا چند روز آینده جلوی دوربین برود. این فیلم همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر در شب سال نو میلادی پخش می شود.

به گفته گفوری تهیه کننده «پشتهت» در شب عید، قرار است این فیلم از شبکه یک سیما پخش شود. باکس سینمای این شبکه ساعت 16 خواهد بود.

سر چهارراه – شبکه تو سیما

بعد از همکاری حامد عنقا با بهرنگ توفیقی در سریال پدر، این دو نوروز 98 با سریال «در چهارراه» مهمان خانه ها خواهند شد. این سریال نیز مانند سریال های سال های گذشته ساعت 21.30 از شبکه دوم سیما پخش می شود. البته به اشتباه در رسانه ها اعلام کردند که «ساده دل» سریالی با موضوع نوروز است که از شبکه دو سیما پخش می شود. حامد عنقا تهیه کننده این سریال گفت: این سریال درباره نوروز به نام «در چهارراه» و «معصومیت وجود ندارد». «در چهارراه» مردم را غمگین نمی کند و یک ملودرام عاشقانه پر جنب و جوش است.

ساعت پخش سینما از شبکه دو سیما نیز ساعت 17:30 خواهد بود.


سریال نوروز 98

سریال قانون مرگ – شبکه سه سیما

سریال «مرگ قانون» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف زاده برای نوروز 98 از شبکه سه سیما پخش می شود.این سریال قرار است در نوروز 98 ساعت 20:45 پخش شود. این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی مهران مهام در 15 قسمت ساخته شده است و فیلمنامه آن توسط امیرعباس پیجم و مهدی روشن روان نوشته شده است. در این سریال مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خالک، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و بازی ایفای نقش می کنند.

بیشتر بخوانید  تعطیلی این ادارات در روز پنجشنبه در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شد

مهران مهام گفت: شادی حلقه مفقوده ای در بین مردم است و امیدوارم با توجه به فضای شوخ طبع این سریال نتیجه برای مردم جذاب باشد. هدف ما در نوروز شادی و خنداندن مردم بود. شخصیت محوری این سریال شخصیتی به نام کمال شهری است که مدیر ارشد این وزارتخانه است و داستان یکی از موضوعات روز جامعه است.

این شبکه ساعت 19 به پخش فیلم می پردازد.


سریال نوروز 98

سریال نوروزی – شبکه پنجم

این در حالی است که شبکه پنج سریال نوروزی ندارد و احتمالا فیلم پخش خواهد کرد یا از عرضه و پخش مجدد سریال استفاده خواهد کرد. البته علاوه بر سریال هایی که برای پخش آماده می شود، برنامه های مختلفی در حال ساخت است و شبکه تماشا و آی فیلم مثل همیشه سریال های پرمخاطب سال های گذشته را در کنداکتور خود بازپخش می کنند.

اکران فیلم های استامپ سیم ساعت 23:00 است.


سریال نوروز 98

کلاه قرمزی 98

به احتمال زیاد در نوروز 98 خبری از مجموعه عروسک های کلاه قرمزی نخواهد بود با زومجی همراه باشید.

سریال عروسکی «کلاه قرمزی» یکی از پربیننده ترین سریال های طنز تلویزیون در تعطیلات عید است. پخش این برنامه تلویزیونی مشخصا چند سالی است که با مشکل مواجه شده است. امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما به نظر می رسد مشکل عدم توزیع این مجموعه عروسک برای نوروز 98 نسبت به سال های گذشته جدی تر است.

طبق آخرین اخبار سینمای ایران، در حالی که بسیاری از شبکه های تلویزیونی در حال آماده سازی و ارائه فیلم های نوروزی هستند، نه تنها خبری از «کلاه قرمزی 98» نبود، بلکه به نظر می رسد این سریال هنوز به مرحله تولید نرسیده است. . به گفته برخی رسانه ها، چند تن از بازیگران این سریال اعلام کردند که «کلاه قرمزی 98» تولید نشده است که خبر عدم پخش «کلاه قرمزی» را بیش از پیش تقویت می کند.

بیشتر بخوانید  40 متن ادبی و رسمی تبریک روز ماما به همکار


دیدگاهتان را بنویسید