جزئیات سرقت نرده حفاظتی در جاده چالوس


مجله تشویقی: دزدیده شدن اصول نرده های محافظ این اتفاق مدتی است که در زنجیره جاده چالوس در حال وقوع است. تصادفی که می تواند جان مسافرانی را که با خودرو از جاده عبور می کنند به خطر بیاندازد

امروز 6 بهمن ماه رئیس اداره راهداری و ترافیک راهداری از دزدی کردن حدود 15 پایگاه حصار حفاظتی مسیر روستای گرمابک در منطقه مرزن آباد را گزارش کردند.

مهدی صفایی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سرقت نادر چهارشنبه شب گذشته در مسیر روستای گرمابک بخشداری مرزن آباد رخ داد.

پیش از این برخی رسانه ها و کانال های روزنامه از سرقت سریالی نرده حفاظتی در مازندران خبر داده بودند.

صفایی بیان کرد: برای نجات جان مسافران خودروهای عبوری به این روستا در 300 متری مسیر 5 کیلومتری این روستا که پرتگاه خطرناکی دارد. گادریل مشخص شد در این قسمت از مسیر 15 نرده حفاظتی به سرقت رفته است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی شورای روستا نرده های گالوانیزه برای این مسیر در نظر گرفته شد و شورای روستا نیز پایه های نرده و پیچ را تحویل گرفت.

رئیس اداره راهداری و ترافیک راهداری چالوس وی گفت: در حال حاضر پلیس در حال شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت است.

صفایی از تمایل به پی ریزی هر چه سریعتر پی های به سرقت رفته برای حفظ سلامتی اهالی خبر داد.

او توضیح داد: سرقت حصار محافظ و پی های آن در راه های روستایی شهرستان چالوس و کلارشتات و جاده کندوان مورد توجه قرار نگرفته است.

روستای گرمابک در حاشیه روستای بشم قرار دارد و طبق سرشماری مرکز آمار ایران از سال 1385 دارای 83 نفر (19خانوار) ​​سکنه می باشد.

بیشتر بخوانید  مخاطب خاص بود ... سری اول

مازندران در حال حاضر 9 هزار و 350 کیلومتر راه روستایی دارد که تاکنون 5 هزار و 578 کیلومتر آن روکش شده است و شاخص آسفالت راه های روستایی این استان 59 درصد و شاخص میانگین کشوری 66 درصد است.
دولت تدبیر و امید حدود 2 هزار کیلومتر از راه های روستایی مازندران را آسفالت و آسفالت کرده است که در مقایسه با سایر استان ها بی سابقه است.

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر بزرگراه و راه فرعی دارد که 3 هزار و 700 کیلومتر آن بزرگراه است.


دیدگاهتان را بنویسید