جزئیات ساخت عاشقانه 2 توسط محمدرضا گلزار


ساخت یک عاشقانه 2

تشویق: محمدرضا گلزار از ساخت سریال عاشقانه ۲ خبر داد.

با انتشار عکس فیلمنامه سریال شبکه نمایش خانگی «عاشقانه ۲» ساخته محمدرضا گلزار در اینستاگرام، ابهامات درباره سرنوشت تصویربرداری این سریال برطرف شد.

از پایان فصل اول سریال «عاشقانه» خبرهای زیادی در محافل مختلف درباره ساخت فصل دوم این سریال به کارگردانی منوشر هادی شنیده شد که واکنش عوامل و سازندگان این سریال را در پی نداشت. سلسله. فصل دوم قرارداد دارد و تنها حضور رضا گلزار بازیگر اصلی فصل اول در مه بلاتکلیفی است.

حالا این بازیگر تصویری از فیلمنامه «عاشقانه ۲» را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است که به نظر می رسد حضورش در این سریال قطعی شده و در نتیجه ساخت فصل دوم این سریال آغاز شده است. تایید شده است.


 عاشقانه 2 ساخته شده است

آنچه پیشتر منوچهر هادی درباره کنار هم قرار دادن یک دو رمانتیک گفته بود:
“آنها هنوز دومین فصل عاشقانه من را می گیرند. عاشقانه فصل بود و تمام شد. هیچ چیز ناتمامی وجود ندارد. با توجه به پذیرش بی سابقه در برنامه مادر، از من خواسته شد که در فصل دیگری که از ابتدا در برنامه کاری من نبود، کار را ادامه دهم و قطعاً به پروژه دیگری متعهد بودم و در حال حاضر 10 ماه است که روی یکی از آنها کار می کنم. . برخی از دوستان طلبکار هستند و معترضند که چرا استعفا دادی؟ نه چندان عزیز سازنده فعلی و سرمایه گذاران هنوز به طور جدی با من برای ادامه کسب و کار، با قرارداد کتبی مذاکره نکرده اند. امیدواریم مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران حل شود و پس از مذاکرات نهایی و نهایی کار آغاز شود.»

بیشتر بخوانید  سقف افزایش اجاره بها در سال 1400 اعلام شد


دیدگاهتان را بنویسید