جزئیات زورگیری زن جوان در محله مجیدیه تهران



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری چهار نفر که قصد زورگیری زن جوانی را در محله مجیدیه داشتند، خبر داد.

سرهنگ جلیل موفقی با اشاره به انتشار فیلمی از تجاوز جنسی به یک زن در فضای مجازی گفت: پس از پرونده تجاوز جنسی به یک زن در منطقه مجیدیجه جنوبی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار 127 قرار گرفت. پلیس نورمک. تیم عملیاتی پایگاه و ماموران دوربین مدار بسته و تجسس با دریافت سرنخ‌هایی از سارق، آنها را شناسایی کردند.

دستگیری عاملان تجاوز جنسی به یک زن در مجیدیه

وی با بیان اینکه ماموران قبل از انتشار این فیلم، شناسایی و دستگیری این افراد را آغاز کردند، گفت: با شناسایی متجاوزان، هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری آنها انجام شد و این افراد کمتر از 24 ساعت پس از جنایت آزاد شدند. آنها را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در این رابطه در مجموع چهار نفر دستگیر شدند، گفت: بررسی سوابق دستگیرشدگان نشان داد که این افراد دارای سوابق متعدد کیفری بوده و تاکنون چندین بار دستگیر شده اند. قبل از ارتکاب اعمال مجرمانه مشابه. این افراد در نقاط مختلف شهر اقدام به سرقت و سرقت گوشی تلفن همراه می کردند.

موکوفهی با بیان اینکه چهار متهم پس از تشکیل پرونده اولیه در اختیار اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند، گفت: این افراد توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ تحت تعقیب هستند.

بیشتر بخوانید  واکسن های ایرانی از همه واکسن های تایید شده در دنیا بیشتر است

دیدگاهتان را بنویسید