جزئیات زمان شروع ثبت نام نهایی سفر نوروزی به عتبات / ارائه خدمات بانکی به زائران نوروزی



به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، ثبت نام نهایی سفر نوروزی به عتبات در حالی از امروز آغاز شد که طبق اعلام سازمان حج و زیارت، مرزهای زمینی این سفر هنوز باز نشده است.

ثبت نام نهایی سفر نوروزی به عتبات امروز سه شنبه 17 اسفندماه از ساعت 10 صبح آغاز می شود و پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به سایت حج و سازمان زیارت و پرداخت عوارض و انتخاب، ثبت نام خود را تایید کنند. یک کاروان

پیش از این اعلام شده بود که سفر نوروزی در عتبات شامل بسته های 7 و 12 روزه و قیمت آن برای رفت و برگشت با هواپیما بین 9 میلیون و 200 هزار تومان تا 11 میلیون و 200 هزار تومان و برای سفر با هواپیما و بازگشت زمینی بین ساعت 8 است. میلیون و 300 هزار تومان. یعنی تا 9 میلیون تومان.

سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت روز گذشته در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حدود 41 هزار نفر برای سفر نوروزی در عراق ثبت نام کرده اند که از این تعداد 26 هزار نفر برای سفر هوایی و 15 هزار نفر دیگر برای سفر زمینی درخواست داده اند.

در خبری دیگر، معاون عتبات سازمان حج و زیارت امروز به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «مرزهای زمینی از سال 1377 همزمان با تاج گذاری بسته شده و نتوانستیم مرزها را باز کنیم. ” به همین دلیل در حال حاضر تنها 13000 متقاضی سفر هوایی می توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

اولویت دادن به زائران

زائران پذیرفته شده برای سفر نوروزی در عتبات در 8 گروه در اولویت هستند. اولویت های اول و دوم ساعت 10، اولویت سوم و چهارم ساعت 12 و اولویت پنجم و ششم ساعت 14 باید ثبت نام را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید  کشف اجساد جدید Metropolis / قربانیان فیلم

همچنین اولویت های هفتم و هشتم که زائران ذخیره هستند در صورت عدم تکمیل ظرفیت کاروان ها می توانند از ساعت 10:30 شنبه هفته آینده 21 اسفندماه اقدام کنند.

تاریخ و مبدا اعزام زائران

زائران از 24 اسفند لغایت 7 فروردین ماه از 8 فرودگاه تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، کرمان، یزد، شیراز و ساری به عتبات نوروز اعزام می شوند.

ارائه خدمات بانکی به زائران نوروزی

با توجه به اینکه سازمان حج و زیارت از ارائه خدمات بانکی به زائران عتبات عالیات خبر داده است، پذیرفته شدگان می توانند از وام 5 میلیون تومانی کم بهره یکی از ملت ملی بهره مند شوند. و بانک های شهر پس از ثبت نام نهایی.

امکان بازگشایی مرز زمینی عتبات تا نیمه شعبان

حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی، معاون حج و زیارت سازمان حج و زیارت امروز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در این خصوص.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور نیز صبح امروز اعلام کرد که لغو روادید در مرز زمینی با عراق برای تردد زیارتی عتبات عالیات تغییری نکرده و این مرزها همچنان بسته است.

دیدگاهتان را بنویسید