جزئیات دقیق زمان تحویل 1401 چیست؟ + تحویل دعای سال



به گزارش سلام نو، سال 1400 با همه خوبی ها و بدی هایش روزهای پایانی خود را می گذراند. کم کم بوی عید و سال نو می آید و حال و هوای شهر و دیار ما روز به روز نویدبخش و با طراوت می شود.

مثل هر سال، هفته های پایانی سال و در آستانه سال نو، بازارها مملو از جمعیتی است که برای خرید سال جدید آمده اند؛ در این میان سفره هفت سین خود را مرمت می کنند.

برپایی سفره هفت سین در کنار تلاوت قرآن و حافظ شیرازی یکی از برچسب های لحظه ولادت است و البته یاد گرفتن دعای سال ولادت یکی از برچسب های آن است. از آن دقیقه ها و ثانیه ها

دعایی که در آن از خدای خود می خواهیم که حال و هوای ما را به بهترین نحو تغییر دهد.

یا خالق دل و چشم (ای دگرگون کننده دل و بینش) یا سرور روز و شب (ای مباشر شب و روز) یا مترجم محیط (ای مباشر سال ها و حالات) پیرامون حال به بهترین ها (حال ما را به بهترین حال تبدیل کنیم) انجام دهید)

زمان تحویل 1401

زمان تحویل سال 1401 هجری قمری مطابق با ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران 19:3 دقیقه و 26 ثانیه در روز یکشنبه 29 اسفند 1400 هجری قمری مطابق با 17 شعبان سال 1443 هجری قمری و 20 مارس 2022.

تعطیلات رسمی نوروز 1401

1- آغاز نوروز (تعطیلات) 2- نوروز (تعطیلات) 3- نوروز (تعطیلات) 4- نوروز (تعطیلات) 12 – روز جمهوری اسلامی ایران (تعطیلات) 13- روز طبیعت (تعطیلات)

بیشتر بخوانید  داستان عجیب ۶۰ کودک که همزمان ادعا می‌کردند با موجودات فضایی ملاقات کرده‌اند+ تصویر

دیدگاهتان را بنویسید