جزئیات دریافت نذورات در قالب طرح “نذر قربانی” از کمیته کمک های استان تهران



مدیرکل کمیته امداد استان در تهران با دعوت از مردم برای تهیه گوشت قربانی به نیازمندان ، از آمادگی اداره کل برای جمع آوری نذورات و گوشت قربانی از مردم استان در قالب طرح قربانی عید سعید قربان خبر داد. -آها

به گزارش ایسنا ، سید ابوالفضل پرپنچی ، مدیرکل کمیته همیاری استان تهران با اشاره به آیین “ایثار” در آستانه عید سعید قربان همزمان با کل کشور ، گفت: “آنها برای توزیع برای کسانی است که در نیاز داشتن.

وی با بیان اینکه این پروژه همزمان با سایر کشور در تاریخ 19 و 20 ژوئیه اجرا می شود ، افزود: در این راستا با همکاری خیران برای جذب و جمع آوری کمک های مردمی و خیریه های استان بصورت نقدی و بدون وجه نقد ( مخصوصاً گوشت قربانی) در استان تهران گرفته می شود.

پرپانچی با اعلام روشهای غایب برای تحقق نذورات قربانی گفت: کد کد # 1 * 021 * 8877 * ، شماره تلفن 7355 و شماره 14 به طور جداگانه برای پرداخت نذورات قربانی ارائه شده است.

مدیرکل کمیته همیاری استان تهران شماره نقشه کمیته همیاری استان تهران را برای تحقق نذورات قربانی در 60379979900002002008 اعلام کرد.

وی به پایگاه های اصلی خرید و ذبح دام با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: 3 پایگاه اصلی در دفاتر مناطق 4 ، 8 ، 15 و 18 تاسیس می شود. تهران

پارپانچی افزود: دفاتر کمیته امداد استان تهران از چهارشنبه 31 تیر از صبح زود عید قربان آماده دریافت و توزیع نذورات قربانی در جامعه هدف هستند

مدیرکل کمیته همیاری استان تهران گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته به منظور حمایت از معیشت خانواده های تحت تکفل از طریق تهیه حداقل یک کیلوگرم گوشت قربانی با اولویت افراد مسن ، مریض و مادام العمر یتیم است. دستور جلسه.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید فونیکس مدیران خودرو در بازار و کارخانه ویژه مهرماه اعلام شد+ جدول

ارتباط با کشتارگاه ها ، رعایت پروتکل های بهداشتی (فروش دام ، کشتار و بسته بندی گوشت) ، تهیه وسایل نقلیه یخچال دار و یخچال دار برای نگهداری و حمل و نقل گوشت قربانی ، انتشار دعوت نامه عمومی و صدور دعوت نامه ویژه خیرین برای حضور در محراب و نذر کردن قربانی کردن به عنوان یکی دیگر از برنامه های این اداره کل در روز عید قربان.

پرپانچی یادآور شد: سال گذشته با تلاش مردم خیرخواه استان بیش از 10 میلیارد تومان به صورت نقدی یا اهدای گوشت قربانی به نیازمندان توزیع شد و امیدواریم امسال نیز این کمک ها بیشتر شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی کمیته امداد ، مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: شهروندان تهرانی می توانند برای ذبح گوسفندان خود به دفاتر کمیته امداد تهران به آدرس های زیر مراجعه کنند:

1. دفتر کمیته کمک به مناطق 4 و 8 تهران ، واقع در تهران ، بین فلکه اول و تقاطع تیرانداز ، خیابان ایزتوک 154 ، 85 پوند
۲. دفتر کمیته کمک منطقه 15 در تهران ، سه راه افسریه ، ابتدای بزرگراه بسیج به سمت شمال ، نبش کوچه شهید ولی سوری
3. دفتر کمیته امداد منطقه 18 تهران ، واقع در تهران ، میدان معلم ، خیابان 17 تاهتی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید