مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات حمله موشکی به عین الاسد / بغداد: حمله به هیبت دولت – اخبار از غرب آسیا – اخبار بین المللی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش گروه بین الملل آژانس تسنیممرکز اطلاعات امنیتی دولت عراق گفت: از یک تریلر در حمله موشکی به پایگاه نظامی ایالات متحده در استان الانبار استفاده شد.

در بیانیه چهارشنبه شب این مرکز آمده است که ساعت 12:30 امروز در منطقه البغدادی در استان انبار ، یک کشتی کانتینری متوقف شد که ظاهرا کیسه های آرد را حمل می کرد ، اما بعداً مشخص شد که کامیون حمل سکوهای موشکی.

به گزارش شبکه سومری به نقل از مرکز ، 14 موشک از تریلر مذکور به پایگاه هوایی عین الاسد شلیک شد و طبق اعلام مرکز ، این موشکها در منطقه این پایگاه فرود آمدند و بقیه (از 30 موشک) موشک ها) در تریلر باقی مانده که باعث آسیب رساندن به اقوام ، خانه ها و یکی از مساجد شد.

در همین حال ، برخی از رسانه ها علت این خسارت را پاسخ ارتش آمریكا به حملات توپخانه ای به كامیون اعلام كردند.

سخنگوی فرماندهی نیروهای مسلح عراق با انتقاد از حمله به عین الاسد گفت: چنین حملاتی حمله به موقعیت و ترور دولت است.

سخنگوی مصطفی القدیمی با بیان اینکه عین الاسد یک پایگاه عراقی است و جهت گیری او به نفع آن کشور و مردم عراق نیست ، گفت حمله به فرودگاه اربیل و پایگاه عین الاسد کار گروه ها است. که در واقع متعلق به عراق نیستند!

پایگاه عین الاسد ، بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق ، امروز دو بار مورد حمله قرار گرفت و سخنگوی نیروهای آمریکایی در عراق گفت که در این حملات سه نفر زخمی شدند. همزمان پایگاه های نظامی آمریکا در اطراف میادین نفتی سوریه در مرز عراق هدف هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید  ریواس باورنکردنی در ایلام

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *