جزئیات جدید پرونده ربوده شدن پسر مبتلا به اوتیسم در تهران/ آیا به پسر ربوده شده تجاوز شده است؟



به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، پرونده ربوده شدن پسر مبتلا به اوتیسم به دادسرای جنایی تهران ارجاع شده و پزشکی قانونی تجاوز به او را در آخرین نظریه خود تایید نکرده است.

پس از انتشار خبری مبنی بر آزار و اذیت پسر اوتیستیک در فضای مجازی و شکایت پدرش، پرونده ای تشکیل و به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد.

با دستور قاضی محمد جواد شفیع، بازپرس شعبه پنجم، تحقیقات از پدر این پسر نیز آغاز شد که با حضور در دادسرا، از رباینده فراری گزارش داد و گفت: برای انجام کاری به همراه پسرم از خانه خارج شدم. و از یک موتورسوار خواستیم که ما را به بزرگراه آذری برساند. می خواستیم همان جا سوار اتوبوس شویم و به خانه برگردیم، اما نمی دانستم با کدام اتوبوس به خانه مان بروم.

وی ادامه داد: به موتورسوار گفتم اجازه دهد پسرم دقایقی پیش او بماند در حالی که از رانندگان اتوبوس راهنمایی خواستم.

وی ادامه داد: هنوز چند قدمی نرفته بودم که متوجه شدم از نشستن موتورسوار و پسرم خبری نیست. نگران شدم و جستجو کردم اما اثری از آنها نبود. سریع به کلانتری رفتم و پسرم را مفقودی گزارش کردم.

وی گفت: این اتفاق روز شنبه دوازدهم شهریور ساعت 14 رخ داد و تا صبح یکشنبه خبری از پسرم نداشتیم تا اینکه از یکی از مراکز درمانی با من تماس گرفتند و گفتند پسرم برای مداوا در آنجا است. سریع خود را به بیمارستان رساندم و متوجه شدم که مردم پسرم را در حالی که وضعیت جسمانی خوبی ندارد در حوالی شهرری پیدا کرده اند و با سازمان بهزیستی تماس گرفته اند.

بیشتر بخوانید  انشا در مورد محل زندگی من پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲

حمله به پسر اوتیستیک تایید شد؟

در پی این گزارش، بازپرس جنایی به پزشکی قانونی دستور داد تا درباره اینکه پسر ربوده شده مورد تجاوز جنسی قرار گرفته یا خیر، نظر بدهد.

پس از تحقیقات، پزشک دادگاه اعلام کرد که این پسر بچه اوتیستیک مورد سوء استفاده و تجاوز قرار نگرفته است. در حال حاضر تحقیقات در این پرونده برای شناسایی موتورسوار که قصد ربودن پسر اوتیستیک را داشت ادامه دارد تا دستگیری وی ابعاد بیشتری از جزئیات این حادثه مرموز را فاش کند.

دیدگاهتان را بنویسید