جزئیات جدید ربوده شدن و آزار پسر اوتیستیک



به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، یوسف رضایی معاون امور اجتماعی توانبخشی استانداری تهران ضمن اشاره به اینکه این جوان یکی از افراد تحت پوشش این سازمان است، گفت: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی در مسئول امور افراد دارای معلولیت، اداره حقوقی بهزیستی استان از طریق مراجع قضایی به قانون احترام می گذارد.

وی در ادامه بیان کرد: آنچه در رسانه ها درباره سابقه و وضعیت این جوان مطرح می شود صحت دارد اما علت رها شدن این جوان مبتلا به اوتیسم در خیابان مولوی همچنان برای ما جای سوال دارد. خانواده او گفتند فرزندشان را برای تفریح ​​برده اند، اما سازمان با این سوال مواجه شد که چرا باید یک جوان مبتلا به اوتیسم را برای تفریح ​​به خیابان مولوی ببرند؟ همکاران ما پیگیر هستند.

معاون توانبخشی اجتماعی استان تهران افزود: این سازمان به خاطر اتفاقی که برای فرزند این خانواده رخ داده است، آنها را دلداری می دهد، هر چند خانواده وقتی فرزندشان را از خانه بیرون می آورند باید مراقب او باشند، اما با این وجود مددکاری اجتماعی حمایت می کند. خانواده.

قوه قضائیه در حال رصد پرونده است

وی در پاسخ به این سوال که آیا بیمارستان در آخرین روز بستری این پسر به سازمان اجتماعی نوشته است که چنین فرد ناشناسی در بیمارستان است، آیا سازمان اجتماعی به دلیل این سهل انگاری از بیمارستان شکایت خواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه امور معلولان بر عهده سازمان اجتماعی است، دفتر حقوقی بر نقش و مسئولیت اجتماعی بیمارستان محل بستری شدن این جوان پس از حادثه از مراجع قضایی نظارت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  زلزله‌ ۴.۳ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند

روز شنبه دوازدهم شهریور مرد میانسالی که با پسرش به بیرون رفته بود مدعی شد در مسیر خانه سوار موتورسیکلت مسافربری شده اند اما در راه موتورسوار پسر را ربوده و یک روز بعد عابران. او را با بدنی مجروح و نیمه جان پیدا کردند، خیابان را پیدا کردند و به بیمارستان رساندند.

دیدگاهتان را بنویسید