مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات جدید ترور شهردار دهدز خوزستان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، شهردار جوان دهدز خوزستان پس از یک سفر کاری هنگام مراجعه به رستورانی در ایذه با شلیک گلوله کشته شد و در جریان درگیری مسلحانه پلیس با سارقان مسلح مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

این حادثه حوالی ساعت ۱۴ روز یکشنبه در شهرستان ایذه در استان خوزستان رخ داد.

در آن روز ماموران گشت پلیس ایژفسک دو سارق فراری را که مدتی تحت تعقیب مقام قضایی بودند در خیابان شناسایی و برای دستگیری آنها اقدامات لازم را انجام دادند. اما سارقان به محض مشاهده خودروی گشت پلیس و تعقیب و گریز متواری شدند.

زمانی که سارقان وارد خیابان محمد رسول الله شدند به سمت ماموران پلیس تیراندازی کردند و بین آنها و پلیس درگیری مسلحانه رخ داد. در جریان درگیری چندین گلوله شلیک شد و در نهایت سارقان موفق به فرار از دست پلیس شدند و غافل از وقوع حادثه مرگبار از محل متواری شدند.

حدود ساعت 13:30 بود که فرشاد نکدی شهردار دهدز که بامداد در سفر کاری به ایذه بود به همراه راننده خود مقابل رستورانی در خیابان محمد رسول الله ایذه توقف کردند و هر دو برای صرف ناهار به آنجا رفتند. ایمان.

آنها پشت میزی نزدیک پنجره رستوران نشسته بودند و ناهار خوردند تا اینکه حدود ساعت 14 بعد از ظهر صدای تیراندازی در مقابل رستوران شنیده شد.

در تعقیب و گریز دو سارق مسلح، عوامل پلیس با آنها درگیر شدند و درگیری مسلحانه بین آنها رخ داد و یکی از گلوله های شلیک شده در این درگیری وارد رستورانی در خیابان شد و به لگن شهردار اصابت کرد.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

وی بر اثر اصابت گلوله به شدت خونریزی داشت و شاهدان با آمبولانس تماس گرفتند و به بیمارستان منتقل شدند اما به گفته نزدیکان شهردار به دلیل کمبود امکانات و انتقال نابهنگام به بیمارستان جان باخت.

یکی از بستگان مقتول می گوید: فرشاد نکدی 38 ساله و دارای دو دختر 9 و 3 ساله بود که آن روز منتظر بازگشت پدرشان از ماموریت بودند اما حوالی ظهر گزارش دادند که وی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده است.

خانواده او پس از اطلاع از حادثه به بیمارستان رفتند، اما وقتی رسیدند بیکار بودند و پسر عمویم فوت کرد.

وی ادامه می دهد: فرشاد اصالتا اهل باغملک است و سال ها در ایذه زندگی می کند. پدرش سال ها پیش فوت کرد و او با هزاران مشقت به تحصیل ادامه داد و به ساخت و ساز پرداخت و دفتر فنی تأسیس کرد. با تلاش خود تمام مراحل ترقی را پشت سر گذاشت.

او ابتدا شهردار صیدا شد و همین چند ماه پیش شهردار دهدز شد. او مرد مهربانی بود و به قانون احترام می گذاشت و هنوز هم باور نمی کنیم که او را از دست داده ایم.

سال گذشته خانواده آنها یکی از عروس هایشان را از دست دادند. او سه قلو باردار بود و در زایمان جان باخت، اما خوشبختانه فرزندانش زنده ماندند. اما این اتفاق زخم بزرگی روی خانواده ما گذاشت و حالا با فوت پسر عمویمان این گرما دوچندان شده است.

آنطور که بیان می شود تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارقان فراری در حالی ادامه دارد که به گفته دادستان دهدز در خصوص این حادثه پرونده قضایی آغاز شده که در اسرع وقت رسیدگی می شود.

بیشتر بخوانید  یک راننده شجاع پشت چراغ قرمز یک نفر را زیر گرفت + فیلم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *