جزئیات توئیت جنجالی روزنامه ایران درباره دیدار روحانی، خاتمی و سیدحسن خمینی



به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب نویس، جواد امام مدیرکل بنیاد باران صبح امروز در پاسخ به سوال روزنامه ایران مبنی بر اینکه صبح امروز خبری را با تیتر یک جلسه منتشر کرده و عکسی که مدعی دیدار روحانی است پرسیده شده است. جمعه شب اگر جلسه برگزار می شد. وی گفت: این دیدارها بی سابقه بوده و موضوع جدیدی نیست. در این جلسه آقای ناطق نوری حضور نداشتند. جلسه ای است که به صورت دوره ای قبل، در دوران و بعد از دولت آقای روحانی برگزار می شود و ربطی به مسائل و مشکلات سیاسی امروز ندارد.

جزئیات دیدار روحانی، خاتمی و سیدحسن خمینی

توئیت جنجالی روزنامه های ایران درباره دیدار روحانی، خاتمی و خمینی

وی افزود: کسانی که پایه گذار شرایط فعلی هستند آدرس اشتباه می دهند. افرادی که از تصویب قانون FATF حمایت کردند، مذاکرات احیای برجام را مختل کردند و از احیای آن در دوره آقای روحانی جلوگیری کردند و مانع پیشرفت دولت و به بردگی کشیدن مردم شدند و سیاست های آنها در ماه های اخیر مشخص شده است. بنیانگذاران وضع موجود چه کسانی هستند؟ عده ای فکر می کنند که این فرافکنی ها و عملیات روانی می تواند آدرس اشتباهی بدهد و انگشت را جای دیگری نشان دهد. اما مردم آگاهند و جریان های سیاسی باهوش.

جواد امام توضیح داد: امروز آقایان حداقل برایشان روشن شده که دیگر نمی توانند مشکلات امروز را فقط دولت قبلی را مقصر بدانند. این افراد مانع از حرکت دولت قبل در تمام عرصه هایی شدند که دولت می توانست از بن بست خارج شود اما برخی متاسفانه اجازه ندادند این موفقیت ها به دست آید.

بیشتر بخوانید  جمع آوری میوه های سرد از هرمزگان آغاز شد

وی گفت: آقایان امروز بیشتر مراقب منافع مردم و کشور هستید و به جای اینکه راه را اشتباه بروید، از تجربیات و شعارهای چهار دهه برای خروج کشور از این وضعیت استفاده کنید.

به گزارش خبرآنلاین، عکس منتشر شده در توییتی از روزنامه دولت مربوط به خرداد 95 است که در صفحه اینستاگرام حسن روحانی منتشر شده و حالا روزنامه «ایران» برای مستندسازی ادعای خود، عمدا این عکس را برش داده است. و همراه با ادعایی که خودش توییت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید