مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات تعویض کارت ملی با دفترچه تامین اجتماعی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تعویض کارت ملی با دفترچه تامین اجتماعی

دلگرم کننده: معاون درمان مجمع شهرداری گفت: با همکاری وزارت بهداشت امکان حذف دفترچه های بیمه سلامت در مراکز درمانی طرف های قرارداد با این سازمان و ارائه خدمات از نقشه کشوری وجود دارد.

معاون بهداشتی سازمان بیمه های اجتماعی در خصوص حذف دفترچه های درمانی تامین اجتماعی گفت: در مراکز درمانی غیرنظامی 100 درصد کتاب ها حذف شده و بیمه شدگان می توانند با دادن شماره ملی و شماره ملی خدمات درمانی دریافت کنند. ” ما در حال مذاکره برای حذف اسناد پزشکی در آنجا نیز هستیم.

مهدی درخشان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص نوسازی بیمارستان های فرسوده تامین اجتماعی گفت: 2 بیمارستان در شهر تهران در حال بازسازی است که عملیات ساخت بیمارستان به پایان رسیده و تا بهمن ماه امسال تاسیسات به بهره برداری می رسد.

وی گفت: بیمارستان فجاز بهش که توسط شرکت مسکن تامین اجتماعی در حال تکمیل است احتمالا در هفته تامین اجتماعی سال 99 افتتاح می شود.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمارستان های قائم شهر و 17 شهریور مشهد نیز در حال نوسازی هستند. چون بیش از 70 سال قدمت دارند و ما 3 سال است که هتل های بیمارستان ها را ارتقا داده ایم.

بیمارستان تامین اجتماعی میلاد

درخشان درباره توسعه برند میلاد در بیمارستان های تامین اجتماعی گفت: بیمارستان هایی با برند میلاد در شهرهای بیرجند، ایلام، اهواز، مشهد و خوی و در تهران نیز بیمارستان بزرگ 600 تختخوابی در جنوب تهران در حال ساخت است. به دلیل کمبود منابع مالی، ساخت این بیمارستان به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید  ضرب المثل های ایرانی سری نوزدهم

وی ادامه داد: می خواستیم 5 بیمارستان بزرگ را از طریق فاینانس خارجی در مشهد، تبریز، شیراز، یزد و تهران بسازیم که تبادل مالی آنها سخت بود و به دنبال راه حل های دیگر و استفاده از بودجه داخلی هستیم.

درخشان خاطرنشان کرد: در این راستا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید همکاری لازم را داشته باشد که به صورت جدی با این موضوع برخورد می کند و مذاکراتی نیز داشتیم و به زودی اسناد پزشکی از مراکز مورد توافق حذف می شود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *