جزئیات تعطیلی مدارس یکشنبه 3 بهمن



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: با توجه به هشدارهای هواشناسی و سرما و یخبندان در برخی استان های ایران، مدارس برخی استان ها در روز یکشنبه سوم بهمن ماه تعطیل هستند.

در صورت تعطیلی مدارس هر استانی به این مدرسه اطلاع رسانی خواهد شد.

1 اضافی //

مدارس کردستان روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است

ستاد مدیریت بحران استانداری کردستان از تعطیلی کلیه مدارس و مراکز پیش دبستانی استان کردستان در روزهای شنبه و یکشنبه و عدم آموزش دانش آموزان خبر داد.

2 اضافی //

تعطیلی 12 مدرسه در کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به برودت هوا و یخبندان فردا یکشنبه است. مدارس 12 شهر کرمانشاه تعطیل است کلیه مدارس کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، روانسر، جوانرود، طلاس بابایانی، دالاهو، گیلانغرب، سنه، هرسین، کنگاور و سنگر و کلیجایی صبح فردا تعطیل است. (23 فوریه) صبح.

امیر ظهرابی افزود: همچنین مدارس شهرستان های کسرشیرین و سرپلذهاب فردا یکشنبه (3 بهمن) در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح با 2 ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

3 اضافی //

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی

فردا یکشنبه 2 بهمن ماه تمامی مدارس شهری و روستایی پیرانشهر و مدارس روستایی و ابتدایی مهاباد، نکده و سردشت در نوبت صبح تعطیل است.

مدارس بعدی شهرستان تکاب روز یکشنبه 4 بهمن ماه با 2 ساعت تاخیر برگزار می شود.

4 اضافی //

مدارس اردبیل فردا یکشنبه تعطیل است

بیشتر بخوانید  یک پشه دورهمی مهران مدیری را به هم ریخت

بیانیه مطبوعاتی آموزش و پرورش اردبیل; به مناسبت تداوم فعالیت های آموزشی در مدارس روز یکشنبه یکم بهمن ماه اعلام شد.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، در اردبیل، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و استثنایی کلاس ها به صورت مجازی از طریق شبکه شاد برگزار می شود و فعالیت های آموزشی دوره دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

همچنین آزمون های المپیاد طبیعی جمهوری طبق برنامه و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

*اطلاعیه مهم: در صورتی که می خواهید سریعا از اخبار تعطیلی مدارس مطلع شوید می توانید اپلیکیشن پلاس خود را که در انتهای همین صفحه قرار دارد دانلود و نصب کنید و در صورت تعطیلی مدارس در هر شهری به تلفن همراه شما پیام ارسال می شود. بلافاصله. مستقیما.

این خبر هر ساعت به روز می شود، با ما همراه باشید…

** فوری و مهم **

با نصب اپلیکیشن زیر می توانید بلافاصله از تعطیلی مدارس مطلع شوید.

برای دانلود و نصب برنامه روی فایل کلیک کنید.