جزئیات تجمعات اعتراضی سه شنبه شب؛ از آتش زدن پلیس، مسجد و امامزاده تا حمله به زنان محجبه



به گزارش سلام نو، تسنیم نوشت: تبدیل مکرر اعتراضات به اغتشاشات از سوی حامیان تروریسم، نیاز به هوشیاری مردم را دوچندان کرده است.

در حالی که خیل عظیمی از مردم متاثر از فوت مرحومه مهسا امینی هستند و منتظر انتشار نتیجه تحقیقات پزشکی در این زمینه هستند، طی روزهای اخیر تجمعات اعتراضی در برخی شهرها و دانشگاه ها از جمله در تهران. .

اما طبق روال گذشته با تحریک رسانه های بیگانه و ورود عناصر سازمان یافته، این تجمعات بویژه از دیشب وارد مرحله رادیکال شده و در بسیاری از نقاط می توان اقدامات ناآرام تک تک افراد را مشاهده کرد که کاملاً متناقض است. . با روحیه اعتراض مدنی

در برخی موارد از جمله در مشهد، یک افسر نیروی انتظامی توسط افراد مشکوک به آتش کشیده شد و برخی دیگر از معترضان بلافاصله اقدام به خاموش کردن لباس های در حال سوختن وی کردند. جسد این پلیس دچار سوختگی شدید شد.

تصاویری از یک مسجد در حال سوختن در شهر رشت منتشر شد که هیچ ربطی به فرهنگ مردم ایران ندارد و نشانه های بارز ورود عناصر سازمان یافته است. همچنین امامزاده همدان مورد حمله قرار گرفت.

در چند منطقه چندین مامور پلیس مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار گرفتند و از وضعیت جسمانی برخی از آنها اطلاعی در دست نبود.

گستاخی غم انگیز پرچم ایران، حملات عجیب و افسارگسیخته به برخی آمبولانس ها و حمله به زنان محجبه از دیگر مواردی است که این حرکات را به عزاداری مهس امینی بی رونق و بی ربط می کند.

برخی از افرادی که شب گذشته در مناطق تهران حضور داشتند، اعلام می‌کنند که گروه‌های خاصی در این تجمعات به صورت هماهنگ و با تخریب هدفمند و گسترده و سازماندهی شده عمل می‌کنند و گاه از روش‌هایی در درگیری‌های خیابانی استفاده می‌کنند که کم سابقه و ثبت نشده است. در مورد هماهنگی و آموزش آنها تا کنون صحبت می کند.

بیشتر بخوانید  بعد از خواندن این خبر سریعا خوردن بادام هندی را شروع کنید

3 نفر در کرستان کشته شدند

استاندار کردستان نیز از کشته شدن سه نفر در این شهر خبر داد و گفت: این افراد بر اثر اصابت گلوله سلاح هایی که در زرادخانه سازمانی نیروهای ایرانی نیست، کشته شدند.

رسانه های بین المللی سعودی در پوشش و تشویق تبدیل اعتراضات و برداشت ها به ناآرامی و هرج و مرج و اقدامات ضد ایرانی و اسلامی، زیر نظر بن سلمان که یکی از حامیان اصلی تروریسم داعش است، به میدان می روند.

بی بی سی فارسی وابسته به دولت انگلیس نیز مانند همیشه یکی از مدیران صحنه این داستان است. برخی از کانال های مرتبط با منافقین نیز فیلم هایی از سوزاندن و ضرب و شتم پلیس و افراد مخفی پخش می کنند و حاضران در تجمعات را به انتشار این موضوعات تشویق می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید