مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات تامین وام و تسهیلات واحدهای تولیدی سیل زده

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تسهیلات واحدهای تولیدی سیل زده

دلگرم کننده: وزیر صنعت، معدن و تجارت از معافیت مالیاتی 50 درصدی واحدهای تولیدی استان های سیل زده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا رحمانی شنبه شب در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان استان گلستان اظهار داشت: شهرک صنعتی آک کالا تا چند روز پیش حدود دو متر زیر آب بود که خوشبختانه امروز آب کاهش یافت. . در این شهرستان سه واحد راهداری وجود دارد و کارگران به سر کار بازگشته اند.

وی ادامه داد: طبق برنامه ای که دنبال می کنیم با برداشت آب فاز اول و دوم شهر آک کالا راه اندازی می شود و تنها فاز سوم باقی می ماند که در روزهای آینده بازگشایی می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اذعان داشت: بحمدالله که فعالیت و شور و نشاط به واحدهای صنعتی بازگشته است، دولت نیز از ما اطلاعات جامع خواسته و در جلسات آتی دولت در مورد آسیب های آتی به املاک صنعتی تصمیم گیری خواهد شد.

تسهیلات ارزان قیمت اصناف سیل زده تا سقف 45 میلیون تومان

رحمانی درباره جبران خسارات ناشی از سیل گفت: در حوزه اصناف تسهیلات با نرخ سود پایین تا سقف 45 میلیون تومان در نظر گرفته شد و دولت منتظر تکمیل گزارش برای مصوبات صنعت است.

وی یادآور شد: در شهرک صنعتی آک کالا چندین بلوک آسیب دیدند و شهرهای دیگر به دلیل سیلاب کوچکتر شدند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه خسارات وارده در مورد تاسیسات صنعتی متفاوت است، افزود: در موارد مختلف آسیب به پل ها، زیرساخت ها، نزدیک ها و خیابان های شهر، ساختمان ها و تجهیزات، مواد اولیه و محصولات تولیدی واحدهای صنعتی

بیشتر بخوانید  عیدی سال ۹۹ کارگران چقدر است ؟

رحمانی با بیان اینکه بسیاری از کارخانه های آسیب دیده بیمه نبودند، از معافیت مالیاتی 50 درصدی کارخانه های تولیدی استان های سیل زده خبر داد و یادآور شد: مشکلات واحدهای تولیدی را تا ابتدای شهرک صنعتی آک کالا پیگیری می کنم.

وی با بیان اینکه واحدهای خوبی در استان گلستان وجود دارد، گفت: در حالی که میانگین افزایش مصرف برق صنعتی در کل کشور در سال گذشته بیش از هفت درصد بوده است، اما این شاخص در گلستان بالای 30 درصد بوده که نشان از این دارد. خوب ظرفیت در گلستان به معنای صنعتی است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *