جزئیات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان + جدول



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: در ابتدای سال جاری قرارداد جدید بیمه تکمیلی مستمری بگیران داخلی منعقد شد و بر اساس آن بازنشستگان تا 31 خردادماه امسال فرصت دارند نسبت به حذف و اضافه شدن مشمولان تحت پوشش خود اقدام کنند. موافقتنامه جدید جبران خسارت درمان مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از ابتدای سال 1401 اعمال می شود.

بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، قرارداد بازپرداخت هزینه های سلامت مستمری بگیران و شاغلان در بیمه تکمیلی از اول فروردین ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان سال 1401 فعال خواهد بود.

سهم سرانه در قرارداد نوروزی 45 هزار تومان است و سقف غرامت پزشکی نسبت به قرارداد قبلی 30 درصد افزایش یافته است.

قرارداد جدید در قالب پرداخت خسارت سلامت است و محاسبه و تعیین میزان خسارت منحصراً بر عهده شرکت پیمانکاری است و صندوق بازنشستگی کشوری از محل سود شرکت و سهم مستمری بگیران خسارت پرداخت خواهد کرد.

زمان ثبت نام یا حذف و اضافه مشمولان برای این خدمت از اول فروردین لغایت سی و یکم هوردی 1401 سه ماه تعیین شده است و متقاضیان این خدمت تنها می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه کنند. در سایت sabasrm.ir (بخش خدمات بیمه) و بدون مراجعه حضوری و فقط از طریق “رایانه” ثبت نام یا حذف و اضافه کردن افراد جدید انجام می شود. در این طرح امکان ثبت درخواست مستمری بگیر از طریق تلفن همراه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  نماینده بیمه تعاون، مرد طلایی کشتی آزاد ایران در آسیا

افراد بازنشسته

با توجه به اینکه آخرین مرحله ثبت نام متقاضیان یا ثبت ابطال، حذف و اضافه افراد، ویرایش و ثبت “آدرس محل سکونت اشخاص در موسسه بازنشستگی” است، متقاضی باید آدرس و شماره تلفن همراه را به درستی ثبت کند. و به درستی یا صحیح

بیمه تکمیلی مستمری بگیران

جزئیات طرح به طور کامل در صفحات ثبت نام، حذف و اضافه درج شده است و متقاضیان باید متن مربوطه را به دقت مطالعه کنند. کد منطقه 2500 (مرکز تماس صبا) و 75013 (آتیه سازان حافظ) با پیش شماره 021 آماده پاسخگویی در خصوص قرارداد جدید می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید