مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات برداشت نافرجام 50 میلیارد تومانی در تهران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آزادی گروگان ها و دستگیری دو عامل اصلی آدم ربایی در عملیات پلیسی خبر داد.

سرهنگ جلیل موکوفایی گفت: چهارشنبه شب گذشته خبر ربوده شدن مردی 45 ساله به مرکز فوریت های 110 اعلام شد و تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی اقدامات خود را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به تحقیقات اولیه تصریح کرد: در تحقیقات اولیه ماموران پلیس آگاهی دریافتند آدم ربایان در ازای آزادی گروگان ها از خانواده وی طلب 500 میلیارد ریالی کرده اند، ضمن اینکه تاکید کردند موضوع نباید به پلیس گزارش شود. خانواده پلیس با هوشیاری از موضوع مطلع شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس راه عباس آباد برای بررسی موضوع در دستور کار قرار دارد، گفت: ابتدا دوربین های محل جنایت بازرسی و مشخص شد که این مرد توسط راننده و سه سرنشین ربوده شده است. در ماشین.” سلیمان حتر.

اوقاف با اشاره به استفاده از سایر روش های پلیسی برای شناسایی و دستگیری این افراد، گفت: ماموران پس از دریافت اولین سرنخ ها با اطلاع از هویت آدم ربایان، با روش های فنی اقدام به شناسایی گروگان ها کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس حوالی ساعت 12 پس از آدم ربایی به مخفیگاه آدم ربایان مراجعه و دو نفر را دستگیر کردند، گفت:

وی با بیان اینکه بازداشت فرد ربوده شده شناسایی و گروگان ها از دست گروگان ها آزاد شدند، گفت: تحقیقات پلیسی در خصوص علت و انگیزه آدم ربایان و دستگیری دیگر همدستان این دو متهم ادامه دارد. فرد ربوده شده نیز به خانواده اش بازگردانده شد و سالم بود.

بیشتر بخوانید  جزئیات دستگیری قاچاقچی اسلحه در هویزه / کشف 61 قبضه سلاح

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *