جزئیات اولین جلسه دادگاه مهرشاد سهیلی



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مهرشاد سهیلی وکیل مدافع می گوید جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهامات «تحصیل مال غیرقانونی»، «غصب مال» و «جعل اسناد» تشکیل شد.

عبدالصمد خرمشاهی در این خصوص اظهار داشت: جلسه محاکمه مهرشاد سهیلی 20 فروردین ماه در شعبه 110 دادگاه کیفری یک استان دو استان کومی برگزار شد و از آنجایی که موکلم زیر 18 سال سن دارد محاکمه وی در شعبه 110 دادگاه کیفری یک استان برگزار شد. دادگاه کیفری کومی نیز برای کودکان است. موکلم منکر اتهامات شد و گفت که اقداماتش همیشه خوب بوده و هدفش کمک به فقرا بوده است.

وی ادامه داد: عناوین اتهامی موکلم «تحصیل مال خارج از ازدواج»، «غصب مال» و «جعل سند» بود. من در دفاع از موکلم گفتم که او هرگز به خود لقب نداده است و اگر دیگران او را فرمانده خطاب کنند غاصب محسوب نمی شود.

هرمشاهی گفت: بنده در دفاع از موکلم به ایرادات شکلی و مادی پرونده اشاره کردم و با اعلام ختم تحقیقات، رای پرونده طی روزهای آینده صادر خواهد شد.

ذبیح اله خدائیان سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری 18 بهمن 92 در پاسخ به سوالی مبنی بر دستگیری مهرشاد سهیلی و اینکه اتهامات وی چیست؟ وی گفت: این فرد کماکان تحت تعقیب دادسرای عمومی و انقلاب کوما است که با تامین نیابت قضایی دستگیر شد و اتهامات متعددی برای این فرد وجود دارد که به آنها اطلاع داده شده، احضار شده اند اما خیر یک نفر هنوز دستگیر شده است

بیشتر بخوانید  چرا مختار حکومت را به امام سجاد نداد

دیدگاهتان را بنویسید