جزئیات افزایش قیمت CNG در سال 98 + جزئیات افزایش قیمت بنزین


قیمت CNG 98

دلگرم کننده: رئیس انجمن نگهبانان محل CNG که اشاره دارد افزایش قیمت CNG وی گفت: از ابتدای خردادماه سهمیه بنزین برای خودروها از 60 لیتر برای خودروهای شخصی تا 180 لیتر برای خودروهای عمومی خواهد بود. قیمت CNG

اردشیر دادرس رئیس انجمن صنفی دارندگان جایگاه های گاز CNG مایع در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر افزایش قیمت CNG از اول خردادماه گفت: البته این تصمیم سه شرط دارد. افزایش قیمت CNG الف) سهمیه بندی و افزایش منطقی قیمت بنزین یکی از این شرایط خواهد بود

همچنین عنوان شده است که شرایط سهمیه برای تاکسی ها و وسایل نقلیه عمومی متفاوت خواهد بود. همچنین قیمت گاز مایع برای حمل و نقل بالاتر خواهد بود.

افزایش قیمت CNG و بنزین

وی با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: افزایش قیمت بنزین این امر احتمالا همزمان با رشد قیمت CNG خواهد بود و در حال حاضر چند سناریو وجود دارد که سناریو اول به مرکز پژوهش های مجلس، سناریو دوم به نهاد ریاست جمهوری و سناریو سوم مربوط به وزارت نفت است.

رئیس انجمن جایگاه‌های CNG با اشاره به اینکه 95 درصد تاکسی‌ها، انتظار داریم قیمت CNG معادل 20 درصد قیمت بنزین باشد و بر این اساس قیمت CNG 40 درصد افزایش یافته است. خودروهای دوگانه سوز هستند.خودروهای گازسوز عمومی.تومان از 415 تومان تا 454 تومان.

قاضی با اشاره به مسائل مربوط به سهمیه بندی بنزین گفت: نظریات مختلفی وجود دارد مبنی بر اینکه سهمیه خودروها از 60 لیتر برای خودروهای شخصی به 180 لیتر برای خودروهای عمومی و تاکسی اختصاص می یابد، اما سهمیه خودروها دو برابر می شود و سوخت نیز افزایش می یابد. کاهش می یابد. ” انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید  من از سریال بیست و یکم متنفرم

شب گذشته خبرنگار فارس با بررسی منابع مختلف خبری از افزایش قیمت بنزین و آغاز سهمیه بندی خبر داد.

آن طور که بیان می شود، نمایندگان نیز طرحی را در دستور کار داشتند که با تعیین سهمیه بنزین به جای دادن به خودرو، سهمیه هر نفر را متوقف کنند.


دیدگاهتان را بنویسید