جزئیات اعدام قاتل در روز جمعه کتاب دعای کازرون + فیلم و عکس


قاتل کتاب دعا روز جمعه در کازرون اعدام شد

تشویق کننده: قاتل دعای روز جمعه کازرون صبح امروز در ملاء عام به دار مجازات آویخته شد.

حمیدرضا درخشنده قاتل «حجت الاسلام هورسنده» امام جمعه شهرستان کازرون صبح امروز چهارشنبه ششم شهریورماه در مقابل هتل بیشاپور این شهر اعدام شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تایید اجرای قصاص شهادت حجت الاسلام والمسلمین محمد هورسند امام فقید کازرون در روز جمعه گفت: قصاص “حمیدرضا درخشنده” در شعبه 19 قصاص است. دیوان عالی کشور و قوه قضاییه در صحنه جرم.

اعدام حمیدرضا درکشنده قاتل امام جمعه کازرون

قاتل دعای روز جمعه کازرون اعدام شد + فیلم و تصاویر

قاتل دعای روز جمعه کازرون اعدام شد + فیلم و تصاویر

هیئت‌الاسلام والمسلمین سعید کاظم موسوی با بیان اینکه قاتل پس از دستگیری در چند مرحله و با حضور مقام قضایی با عمد به جنایت اعتراف کرد، گفت: ممکن است اتفاق بیفتد.

وی افزود: دستگاه قضایی استان به سرعت این پرونده را به اثبات رساند و عزم جدی خود را برای اجرای عدالت و احکام اسلامی بر اساس قانون و رسیدگی به پرونده های مهم در اسرع وقت و اجرای دقیق قانون در رابطه با عاملان جرایم مهم به اثبات رساند. جنایات در اسرع وقت.»

بیشتر

جزئیات دقیق ترور آیت الله محمد هورسند امام کازرون در روز جمعه + قاتل کیست؟

قاتل محمد هورسند امام جمعه کازرون دستگیر شد + فیلم لحظه دستگیری

حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در ساعت 3:30 بامداد روز 23 رمضان هشتم هوردی پس از بازگشت از مراسم احیاء توسط فردی به نام “حمیدرضا درخشنده” مورد اصابت چاقو قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد. او درگذشت.

قاتل ظهر همان روز در شهرستان کازرون دستگیر و 12 تیرماه پس از تشکیل جلسه دادگاه به قصاص محکوم شد.

بیشتر بخوانید  مهدی پاکدل عکسی از همسرش به مناسبت تولدش منتشر کرد!

شهرستان کازرون در 120 کیلومتری شیراز قرار دارد.

قاتل دعای روز جمعه کازرون اعدام شد + فیلم و تصاویر

علت نبخشیدن قاتل دعای روز جمعه از کازرون چه بود؟

برادر امام جمعه کازرون در پیامی با اشاره به اینکه طی دو ماه گذشته از طریق یکی از دوستان با خانواده آقای درخشنده در ارتباط بودم، گفت: متاسفانه ایشان در آن زمینه همکاری نکردند. توجه.

حسین هورسند افزود: طی 48 ساعت گذشته از طرق مختلف با خانواده ما تماس گرفتند و طلب بخشش کردند. دیشب با پسر بزرگ شهید هورسند، برادرم حاج منصور و یک خواهرم تماس گرفتم و از او پرسیدم که آیا اظهار ندامت می کند، «اجازه اعدام را به تعویق بیندازیم، متأسفانه امروز صبح 6 شهریور 92 در حضور خانواده ام، دادستان و برخی از مسئولان علناً خود را نماینده امام زمان (عج) خواند و از کارش اظهار پشیمانی نکرد.

وی با اشاره به اینکه به هر حال عده ای مدام می نوشتند که بخشش لذتی است که انتقام نیست، گفت: اگر کسی دوست نداشته باشد بخشش شامل حال او شود، قابل بخشش نیست و حمید درخشنده متأسفانه به آن پایبند بود. باورهای غلط او تا آخرین لحظه.»


دیدگاهتان را بنویسید