جزئیات اشتغال 25000 نفر در آموزش و پرورش



به گزارش سلام نوح به نقل از ایرنا، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح جذب 25 هزار سرایدار ارائه شده است، گفت: این افراد پس از اخذ مجوزهای قانونی در سال آینده استخدام می شوند.

یوسف نوری روز پنجشنبه در بازدید از روند ساخت چند واحد آموزشی در آبادان اظهار کرد: با توجه به کمبود سرایدار در مدارس کشور، لایحه بودجه 25 هزار سرایدار درخواست شد که پس از اخذ مجوز قانونی از سازمان جذب خواهند شد. مجلس شورای اسلامی.

وی افزود: تغییر وضعیت سرپرستی به دلیل کمبود نیروی کار در آموزش و پرورش نیازمند نیروهای جایگزین است که امیدواریم مجلس شورای اسلامی با این طرح موافقت کند.

نوری به نوسازی و بهسازی مدارس بیش از 60 سال در کشور اشاره کرد و گفت: سازمان نوسازی کشور باید برای بهسازی این مدارس برنامه داشته باشد در حالی که امروز قرار شد یکی از این مدارس باشد. در آبادان تخریب و بازسازی شد. تابستان آینده

وی با اشاره به اقدامات عمرانی در مدارس استان خوزستان گفت: بنا به دلایل مختلف باید مسائل نوسازی و ساخت و ساز در این استان به ویژه آبادان و هرمشهر در دو فاز مورد توجه قرار می گرفت اما متاسفانه توجهی نشد. پرداخت شده . .

وزیر آموزش و پرورش افزود: برخی از فضاهای آموزشی قدیمی در آبادان و هرمشهر نیاز به مقاوم سازی، تخریب و بازسازی دارند که با مشارکت موسسات خیریه و خیرین انجام می شود.

نوری خواستار مشارکت خیران در ساخت مدارس شد و گفت: با استفاده از ظرفیت های خیران باید فضای امن آموزشی برای دانش آموزان به ویژه در آبادان و هرمشهر آسیب دیده از جنگ تحمیلی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید  عرضه 770 هزار تن کالا در تالار محصولات صنعتی و معدنی

وی افزود: دانش آموزان در مرزهای کشور نیازمند فضای آموزشی با استانداردهای لازم هستند که در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد و از این حیث باید از همه ظرفیت ها به ویژه خیران برای مدرسه سازی، برنامه و بودجه استفاده کرد. سازمان ها و مجلس شورای اسلامی.»

نوری گفت: با استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی، بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان می توان بخشی از عقب ماندگی ها در حوزه فضای آموزشی را برطرف کرد.

وزیر آموزش و پرورش که چهارشنبه شب برای بررسی وضعیت آموزش و پرورش به خوزستان سفر کرده بود، پنجشنبه هفت مدرسه خیریه را در شهرهای خرمشهر، دشت آزادگان و کره افتتاح کرد.

دیدگاهتان را بنویسید