جریمه خشک کردن درختان در خیابان ولیعصر تعیین شد



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مهدی پیرهادی در حاشیه هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص خشک شدن درختان خیابان ولیعصر(عج): کمیته ماده 7 در این خصوص جلسه ای تشکیل داد. به ادامه این موضوع پرداخت.
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تذکر اینجانب در صحن شورای اسلامی شهر و نظارت بر شهرداری موضوع بررسی شد. همان روز بعد از ظهر دادستان شهر تهران آمد و همه را تعقیب کردند.

جریمه قطع درختان در خیابان ولیعصر

وی افزود: در لایحه اولیه کمیسیون ماده 7 شهرداری تهران 117 میلیارد تومان جریمه برای قطع درختان خیابان ولیعصر در نظر گرفته شد.

پیرهادی همچنین تصریح کرد: دلیل این مبلغ جریمه این است که این خیابان یکی از خیابان هایی است که در سطح کشور ثبت شده و دارای درختان بلند با تنه های بلند است. شهرداری تهران با توجه به تعداد زیاد درختان این عوارض را برای این موضوع در نظر گرفت. ضمناً قوه قضائیه به طور جداگانه به جریمه رسیدگی خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه مسائل کیفری در حال رصد است، تصریح کرد: مجموعه حقوقی شهرداری منطقه یک و سازمان پارک ها نیز کنترل های لازم را از سوی دستگاه قضایی انجام داده اند که قابل تقدیر است.

پیرهادی با بیان اینکه در زمینه جایگزینی درخت نیز تصمیم گرفته شده تا ظرفیت چند برابری کاشت از جمله حداقل 100 اصله درخت با درختان مناسب در همان منطقه که درختان خشک شده اند، گفت: این تعداد عامل بازدارنده ای برای سازندگان دیگر که به دنبال ساخت و ساز هستند.

بیشتر بخوانید  خبر خوب برای کسانی که به دنبال شغل در آموزش و پرورش هستند

دیدگاهتان را بنویسید