مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جریان فیلم ها و سریال های جدید در وب برای نمایش خانگی!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


از اولین همکاری کیهان کلهر و سریال تهمینه میلانی تا ورود اولین ناصرالدین شاه در ترافیک سنگین در شبکه سینمای خانگی.

طبق گزارش ها صبحگاه به گزارش ایران ، پلتفرم های سینمای خانگی پس از مدتی اخبار و مانورها و البته اخبار تولید ، با تمرکز بر محصولات و محصولات جدید خود ، بر سانسور و ممنوعیت تمرکز دارند.

به تازگی ، چیدمان نسخه آنلاین با افزودن فیلم مسعود کیمیایی “خون شاد” تنوع بیشتری پیدا کرده است. اولین تلاش کیهان کلهر برای همکاری در موسیقی مجموعه تلویزیونی فاش شد. به عرصه بپیوندید.

نمایش آنلاین فیلم “خون آمد” همزمان با سالروز تولد شیمی است

شامگاه پنجشنبه ، 28 مرداد ، مصادف با 80 سالگی مسعود کیمیایی ، بیست و نهمین و نهم فیلم کارگردان به صورت آنلاین در بسترهای نمایش آنلاین به نمایش درآمد.

ساعاتی قبل از شروع پخش آنلاین ، البته فیلم از قاچاق عذاب می کشید و نسخه غیرقانونی آن در برخی از کانال های تلگرام منتشر شد.

سعید آقاهانی ، نسرین موگانلو ، سیامک صفری ، لیلا زارع ، Human Bargonward ، اکبر معتزی و سیامک انصاری در خون شاد بازی کردند.

این فیلم که در ژوئیه 1999 با رتبه 12+ توسط سازمان فیلم مجاز به نمایش درآمد ، در نمایش های آنلاین مناسب برای بالای 17 سال سن اعلام شد. فیلم خورشید مجید مجیدی و تخال مجید مافی از دیگر فیلم های نوروزی هستند که همزمان با اکران خود در سینماها به صورت آنلاین در می آیند.

ورود اولین شبکه نمایش خانگی ناصرالدین شاه

از بین سه سریالی که برای ناصرالدین شاه ساخته می شود ، پخش اولین سری آن از روز یکشنبه 31 آگوست آغاز می شود. حامد محمدی که نویسندگی و کارگردانی فیلم های اکسید کننده ، چهارنگش ، طلا و عسل و نقاشی حوضچه را بر عهده داشته است ، برای اولین بار است که در شبکه سینمای خانگی کیبله علم سریال سازی می کند.

در این سریال حامد کمیلی ، سام درخشانی ، هادی کاظمی ، شقایق دغان ، اردشیر رستمی ، سوگال خالیک ، مارین ون هالک ، پیمان بازگی و سروش صحت حضور دارند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: مادرجان ، همه این زنان را رها کن تا فضای داخلی قصر خالی باشد. مجموعه قبله جهان به تهیه کنندگی منوچهر محمدی ، تهیه کننده فیلیمو است.

«همسایه ها» حسن فاطی و «آهوی من از مارال» به کارگردانی مهرداد جعفرزاده ، دیگر آثاری هستند که به این دوره تاریخی مدرن و ناصرالدین شاه قاجار پرداخته اند. طبق جدیدترین اخبار “گوزن گوزن من” ، فریبا کوثری به تازگی به جمع بازیگران این سریال پیوست. او نقش آنارتاج را بازی می کند.

همکاری کیهان کلهر با خاتون

در روزهای پایانی هفته گذشته ، در حالی که اعلام رسمی سریال «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان ارائه شد ، نام کیهان کلهر به عنوان آهنگساز موسیقی متن موسیقی مطرح شد.

کلهر تا کنون برای بسیاری از فیلم ها موسیقی ساخته است ، اما این اولین تلاش او برای ساخت موسیقی برای یک سریال است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این مجموعه ، “خاتون” روایت تاریخی تاریخی از خانواده ای است که از اول سپتامبر 1941 آغاز شد و در زمان اشغال ایران توسط متفقین دچار تغییراتی شد.

نگار جواهریان ، مهران مدیری ، اشکان خطیبی ، شبنم محدمی ، ستاره پسیانی ، فاروه نعمتی ، میر سعید مولویان ، بهناز جعفری و رضا بهبودی از جمله بازیگران این مجموعه هستند. این مجموعه منحصراً توسط ناموا پخش می شود.

“گرفتگی” به کارگردانی مازیار میری ، سریال کمدی-تاریخی “شبکه مخفی زنان” ، کارگردانی افشین هاشمی ، بازی مهدی هاشمی ، “نوبت لیلی” ، کارگردانی روح الله حجازی ، بازیگری مریلا زارعی و “حرفه ای” ، کارگردانی مصطفی تقی زاده با بازی سیروان و زانیار خسروی به همراه علی مصفا و سارا برامی ، سریال های دیگری هستند که نماوا به نوبت 1400 در جعبه سریال قرار داده است.

اولین تلاش برای سریال سازی تهمینه میلانی

طبق فهرست جدید مجوزهای تولید که توسط سازمان سینمایی در تاریخ 27 مرداد منتشر شده است ، تهمینه میلانی مجوز تولید سریال “راه میانبر” را دریافت کرده است.

تهمینه میلانی بیش از سه دهه به عنوان کارگردان سریال نساخته است و “میانبر” اولین تجربه او در کارگردانی یک سریال است.

تهیه کننده این مجموعه ، مانند بیشتر آثار او ، همسرش محمد نیکوبین است. بستر توزیع راه میانبر هنوز مشخص نشده است و میلانی درباره زمان تولید این سریال به سینما سینما گفت: امیدوارم با واکسیناسیون افراد سینما ساخت سریال را به طور جدی آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید  درخواست جالب فرهاد مجیدی از پرسپولیسی ها
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *