مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جذاب ترین شرورهای دنیای فیلم و سریال!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


صنعت سینمای جهان روز به روز در حال گسترش و تنوع است و به همین دلیل است که بیشتر مردم به تماشای فیلم و رفتن به سینما روی می آورند. شاید شما یکی از فیلمسازان واقعی باشید که اگر روزی به قول معروف فیلم نبینید روزتان شب نمی شود!


ترسناک ترین شرورهای فیلم / جوکر

جوکر یک شخصیت خیالی از یک ابرقهرمان در کمیک های آمریکایی منتشر شده توسط Ducie Comics است. جوکر توسط باب کین، جری رابینسون و بیل فینگر ساخته شده است. او اولین بار در جلد اول کمیک های بتمن (25 آوریل 1940) ظاهر شد. او یکی از شخصیت های منفی داستان بتمن است. جوکر اغلب با دیگر ابرقهرمانان شهر گاتهام، از جمله پنگوئن‌ها و اردک‌ها و گروه‌هایی مانند لیگ بی عدالتی همکاری می‌کند، اما روابط آن‌ها اغلب به دلیل تمایل جوکر برای آشفتگی لجام گسیخته تیره می‌شود.


ترسناک ترین شرورهای فیلم / جوکر

Maleficent: Mistress of Evil یک فیلم ماجراجویی داستانی تاریک محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی یوآخیم رانینگ است. فیلمنامه توسط لیندا وولورتون، میکا فیتزمن بلو و نوآ هارپستر نوشته شده است. این فیلم دنباله ای بر فیلم بدخیم محصول 2014 با نقش اصلی آنجلینا جولی است.


بدنام ترین فیلم / تبهکاران مخرب

هارلی کوین با نام کامل هارلین فرانسیس کوینزل، یک شخصیت خیالی از یک ضدقهرمان در کمیک های آمریکایی منتشر شده توسط دوشس کامیکس است که اغلب با شخصیت بتمن ابرقهرمان مرتبط است. شخصیت هارلی کوین توسط پل دیزنی و بروس تیم خلق شد که اولین بار در Batman: The Animated Series (سپتامبر 1992) ظاهر شد. یکی از بیماران او مردی به نام جوکر بود که تمام اسرار خود را به او گفت و در نهایت هارلین عاشق این شاهزاده دلقک جنایتکار شد. هارلین کوینسل نام خود را به هارلی کوین تغییر داد، دستیار جوکر شد و به او کمک کرد تا از پناهگاه آرکام فرار کند. او چندین بار با دیگر دوستان فوق شرور خود از جمله Catwoman و Poison Ivy که بعداً تیمی به نام پری دریایی شهر گاتهام تشکیل دادند، همکاری کرد.

بیشتر بخوانید  مربی تیم استقلال نتوانست از ایران خارج شود


ترسناک ترین شرورهای فیلم / هارلی

Kruela یک کمدی جنایی آمریکایی محصول سال 2021 است که بر اساس شخصیت ملکه دویل از رمان صد و یک سگ خالدار اثر دادی اسمیت در سال 1956 ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی کریگ گیلسپی بر اساس فیلمنامه دینا فاکس و تونی مک نامارا با داستانی از آلن بروخ مک‌کانهی، کلی مارسل و استیو زسیس ساخته شده است. این سومین اقتباس زنده از فرنچایز 101 Spotted Dog است و به عنوان دنباله آن استفاده می شود. در این فیلم اما استون در نقش اما تامپسون، جوئل فرای، پل والتر هوزر، امیلی بیچ، کربی هاول باپتیست و مارک استرانگ در نقش های فرعی بازی می کنند. داستان فیلم در جریان جنبش پانک راک در دهه 1970 اتفاق می افتد و حول محور استلا میلر، یک طراح مد پرشور می چرخد ​​که راهی برای تبدیل شدن به یک طراح مد معروف به نام کرولا دی ویل پیدا می کند.


ترسناک ترین شرورهای فیلم / کرولا

لوسیفر یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی فانتزی آمریکایی است که توسط تام کاپینوس تهیه شده است و فصل اول آن در 25 ژانویه 2016 در Fock پخش شد. این سریال دارای شخصیتی اقتباس شده از شخصیت های خلق شده توسط نیل گیمن به همراه سم کیت و مایک درینگنبرگ به عنوان شخصیت فرعی است. سری کتاب های کمیک Sandman که بعدها سندمن به عنوان یک اسپین آف درباره این شخصیت در مجموعه کتاب های کمیک لوسیفر نوشت. مایک کری. هر دو توسط انتشارات سرگیجه از Duci Comics منتشر شد.


بدترین شرورهای فیلم / لوسیفر

لوکی یک ابرقهرمان تخیلی است، گاهی اوقات یک ضدقهرمان در کمیک های آمریکایی منتشر شده توسط مارول کامیکس. او همچنین برادرزاده و دشمن اصلی ثور است. اولین بار در ونوس، جلد 6 (اوت 1949) ظاهر شد و توسط نویسنده استن لی، رمان‌نویس لری لیبر و تصویرگر جک کربی خلق شد. اگرچه این شخصیت معمولاً به عنوان یک شخصیت شرور بزرگ به تصویر کشیده می شود، اما گاهی اوقات نقش یک ضدقهرمان را بازی می کند.

بیشتر بخوانید  تغییر چهره بازیگران سریال رزمندگان کوهستان (لینکان) پس از 40 سال! ما به دهه 60 می رویم

لوکی در فهرست 100 بهترین کمیک آیجیان که در سال 2009 منتشر شد در رتبه هشتم قرار دارد.


جالب ترین شرورهای فیلم / لوکی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *