جدول گرفتهای احتمالی 28 مرداد در مازندران



به گزارش ایرنا ، کسوف همراه با این برنامه که در قالب یک طرح ملی برای تثبیت شبکه و کنترل مصرف برق در شرایط اوج مصرف به دستور مرکز کنترل توانیر به مدت یک مرتبه 120 دقیقه اجرا می شود تا مصرف عادی ، پس از پنج روز عملیات اطفا حریق در مازندران انجام شد ، به دلیل کاهش دما و رقت هوا در روزهای اخیر ، به دلیل افزایش دو بار مصرف ، در 27 اوت ، با تعداد کمتری.

با این حال ، طبق گفته کارکنان صنعت برق کشور ، مصرف برق هنوز بیش از 60،000 مگاوات و بالاتر از تولید است و بنابراین احتمال قطع روزانه حداقل تا پایان ماه اوت ادامه دارد. بر این اساس ، انتشار روزانه خورشید گرفتگی همچنان در دستور کار شرکت های توزیع برق در استان های مختلف است. شرکت های توزیع برق مازندران و غرب مازندران نیز در روز پنجشنبه (28 اوت) جدول احتمال قطع روزانه مناطق مختلف استان را منتشر کردند.

در فایل های PDF زیر ، جدول ناپدید شدن احتمالی همه شهرهای مازندران برای چهارشنبه ، 27 اوت اعلام شده است. برنامه توقف شهرهای تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق مازندران (از گلو فریدونکنار) در قالب PDF و شهرهای تحت پوشش شرکت توزیع برق مازندران غربی ، از جمله رامسر ، تنکابن ، عباس آباد ، کلاردشت ، چالوس ، نوشهر ، نور و محمودآباد مجزا در فیلی موجود است.

در انتهای جدول با وقفه های احتمالی در تاریخ 28 آگوست ، شهرهای تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق مازندران ، یک جدول قرمز رنگ قرار داده شده است که جدول احتمالی وقفه ها یا دور دوم مشترکان برای کنترل مصرف برق در استان است.

بیشتر بخوانید  دلارهایی که احمدی نژاد این ور و آن ور دنیا خرج می کند از کجا می آید؟

طبق گفته شرکت توزیع برق مازندران ، در صورت عبور بیش از حد از حداکثر میزان مصرف و هرگونه وقفه دیگر در خارج از برنامه به دلیل وقایع فعلی شبکه و مشترکان محترم می توانند آن را به رویدادهای شبکه هدایت کنند. شماره 121 اطلاع می دهد.

زمان وقفه های احتمالی در مدیریت مصرف برق علاوه بر سیستم “برق من” با انتشار جداول توسط شرکت های توزیع برق اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید