جدول تعرفه ویزیت پزشکان در سال 1401


به گزارش سلام نو به نقل از جی پلاس، دولت تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال 1401 در بخش های مختلف را برای اجرا منتشر و منتشر کرد.

تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال 1401 در بخش های مختلف توسط کابینه کاربردی منتشر و منتشر شد. دولت قبلاً با افزایش جهانی تعرفه خدمات تشخیصی در بخش دولتی به میزان 19.5 درصد و همچنین افزایش جهانی 24 درصدی در بخش خصوصی موافقت کرده است.

بر اساس جداول تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در سال 1401 که توسط سازمان نظام پزشکی کشور منتشر شده است، میزان پرداختی از جیب مردم در بخش دولتی در تعرفه از سال 1401 در بخش ویزیت به شرح زیر است. به شرح زیر است:

بازدید پزشکان و کارشناسان دارای مجوز در کلینیک دولتی در برنامه نسخه الکترونیک سلامت به شرح زیر می باشد. پزشکان، دندانپزشکان عمومی و دکترای علوم پایه (PHD) دارای مجوز 23 هزار و 300 تومان، دکتری فوق تخصص، دوره فوق لیسانس و پزشک فوق تخصص، دوره فوق لیسانس کودک و نوزاد برای معاینه رده سنی 18 سال و بالای 35 هزار و 200 تومان. ، پزشکان فوق تخصص دوره فوق لیسانس تخصصی کودکان و نوزادان برای معاینه زیر 18 سال 42200 تومان، روانپزشکان 36800 تومان و مشترکین روانپزشکی 43800 تومان.

جدول کامل ویزیت پزشکان و متخصصان دارای مجوز در درمانگاه سرپایی در برنامه صدور الکترونیکی نسخه های بهداشتی را در جدول زیر مشاهده می کنید:

نرخ پزشکی (2)

اطلاعات دقیق در مورد تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش دولتی در سال 1401 در اینجا قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید  دوچرخه سواران از تبریز در مسابقه رایگان کوه ارومیه برنده شدند

در عین حال، میزان پرداختی از جیب بخش خصوصی در تعرفه های 1401 در بخش بازدید به شرح زیر است:

بازدید پزشکان و کارشناسان دارای مجوز از یک کلینیک خصوصی در برنامه نسخه الکترونیک سلامت به شرح زیر می باشد. پزشکان، دندانپزشکان عمومی و دکترای علوم پایه (PHD) دارای مجوز 69 هزار تومان، پزشکان فوق تخصص، پزشکان متخصص فوق لیسانس و فوق تخصص، دوره های تحصیلات تکمیلی تخصصی کودکان و نوزادان برای معاینه رده سنی 18 سال و بالای 132 هزار تومان، ناو. پزشکان تخصص دوره تخصصی تکمیلی کودکان و نوزادان برای معاینه تا 18 سال 158 هزار تومان، روانپزشکان 138 هزار تومان و روانپزشکان 157 هزار تومان.

جدول کامل ویزیت پزشکان و کارشناسان دارای مجوز از کلینیک خصوصی در برنامه نسخه الکترونیک را در جدول زیر مشاهده می کنید:

نرخ پزشکی (1)

دیدگاهتان را بنویسید