مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله





جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی آرا همسر سابق رانه آزادی‌آرا – ایران چطور؟






جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی آرا عکس همسر سابق رانه آزادی ور از شایعه طلاق مهدی پاکدل در ادامه مطلب.

خبر جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از طلاق پنهانی مهدی پاکدل از رعنا آزادی ور دارد. منتشر نشده.

بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل هیچ واکنش مستقیمی به ازدواج و طلاق مهدی پاکدل و رانه آزادی ور نشان نداد اما ساعاتی پس از اعلام رسمی ازدواج رانه آزادی ور و مهدی پاکدل پستی منتشر کرد. استوری درباره عدالت اجتماعی در اینستاگرامش! مهدی پاکدل علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و آلبومی به نام در انعکاس ویت آلیس منتشر کرد و مهدی پاکدل با بازی در سریال ستایش به شهرت رسید و همین موضوع باعث حاشیه ها و فضای مجازی زیادی شد. کاربران بر این باورند که این زوج هنرمند از هم جدا شده اند.

مهدی پاکدل بازیگری را با بازی در نمایش (جنبش انفیه در کلکته) در تئاتر آغاز کرد و در سال 1379 با بازی در فیلم آبی به کارگردانی حمید لبخنده وارد سینما شد. مهدی پاکدل در این فیلم با بازیگرانی چون هدیه تهرانی، بهرام رادان و حسن جوهرچی بازی کرد. مهدی پاکدل در سال 1360 برای بازی در سریال با من بمان انتخاب شد و اولین حضور خود را در تلویزیون تجربه کرد. پاکدل با یک نمایش خوب در این سریال راه را برای خودش نشان داد.او آن را باز کرد و بعدها برای بازی در سریال مروارید قرمز انتخاب شد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر بازیگر زن مشهور در آغوش همسرش جنجالی شد! / عکس -





خطا: محتوا محافظت شده است!!