جدایی شاخ اینستاگرام از نامزدش



آنچه دیگران می خوانند:

نام روزها و ساعات آخر کیم کارداشیان او که به شاخ اینستاگرام شهرت دارد با انتشار خبر طلاق و جدایی اش دوباره دست به دست شد. کیم کارداشیان پس از 9 ماه او تصمیم گرفت از نامزد جوانش پیت دیویدسون جدا شود و همانطور که انتظار می رفت با واکنش همسر سابقش این جدایی را رقم زد. کیم کارداشیانیعنی کانیه وست با او بود و جزئیات جدایی اش کیم کارداشیان ادامه مطلب

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان 41 ساله و پیت دیویدسون 28 ساله که حدود 9 ماه پیش به عنوان یک زوج در برنامه Saturday Night Live در انظار عمومی ظاهر شدند، اکنون از هم جدا شده اند و به گفته یک منبع نزدیک، آنها دیگر با هم رابطه ندارند. .

کیم کارداشیان

در مورد دلایل این جدایی روایات و احادیث زیادی وجود دارد اما این دو دلیل اصلی جدایی را مشغله کاری و دوری از محل سکونت خود اعلام کردند که برای خیلی ها غیرقابل باور است و معتقدند اختلافات دیگر دلیل جدایی آنها

کیم کارداشیان

واکنش طنز و جنجالی کانیه وست به جدایی کیم از نامزد جدیدش

جالب ترین واکنش به این جدایی، واکنش کانیه وست، همسر سابق کیم کارداشیان بود که ساعاتی پیش منتشر شد.

کیم کارداشیان پدر بچه ها در پست اخیر خود تصویری از یک روزنامه را با عنوانی متفاوت منتشر کرد و به این ترتیب واکنش طنز آمیزی به این جدایی نشان داد. خواننده مشهور پاپ نوشت:

بیشتر بخوانید  کمک 40 میلیون تومانی دولتی به مستاجران طرح ملی مسکن

کانیه وست

کانیه وست در این پست که به نظر می رسید یک اعلان مرگ باشد، از نام دیگری به نام «اسکیت» برای پیت دیویدسون استفاده کرده است. همانطور که مشخص است، این نام نامی است که وست به شوخی برای این بازیگر استفاده می کند.

به نظر می رسد کیم کارداشیان از این نام و رفتار کانیه وست بسیار ناراحت است و بارها به بی احترامی او پاسخ داده است.

اوایل زندگی کیم کارداشیان

کارداشیان در لس آنجلس، کالیفرنیا، دختر وکیل رابرت کارداشیان و کریس جنر به دنیا آمد.

پدر کیم از نسل سوم ارمنی آمریکایی و مادرش هلندی و اسکاتلندی تبار است. پدرش بیشتر شهرت خود را با وکیل مدافع اونتالا جیمز در جریان پرونده قتل به دست آورد، او در 30 سپتامبر 2003 درگذشت.

مادرش در سال 1989 از رابرت طلاق گرفت و در سال 1991 با بروس جنر ازدواج کرد.

کارداشیان دو خواهر به نام های کورتنی کارداشیان و کلویی کارداشیان و یک برادر به نام رابرت کارداشیان دارد. او همچنین سه برادر ناتنی به نام‌های برت و براندون جنر و برودی جنر (که مجری تلویزیونی نیز هست) دارد. کیم کارداشیان سه خواهر به نام‌های نانتی دارد. کیسی، کندال و کایلی جنر نیز دارد. اونتال جیمز هم پدرخوانده اوست. او در دبیرستان مریمونت تحصیل کرد.

کیم کارداشیان

حرفه کیم کارداشیان

اولین بازی او در سریال تلویزیونی دگار سئوی شبک در اکتبر 2007 (اکتبر 2007) بود. او بعدها در سریال تلویزیونی Keeping Up With the Kardashians به همراه دو خواهرش، مادر، برادر و ناپدری خود بازی کرد. این مجموعه تلویزیونی تا اکتبر 2011 دارای 69 قسمت در 6 فصل است و فصل هفتم آن برای می 2012 برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید  کاشمر وارد مرحله فرابحرانی شد/ تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان ١٠۴ تختخوابی شهید مدرس

کیم کارداشیان در سال 2008 در فیلم فاجعه بازی کرد. او همچنین در فصل چهارم How I Met Your Mother و با خواهرانش کولی و کورتنی در فصل سوم 90210 بازی کرد. مهمان کارداشیان میزبان رسلمنیا 24 بود و در دور 13 داور مهمان بود. از برنامه تلویزیونی مدل برتر بعدی آمریکا. در 16 دسامبر 2009، او با ونسا مینیلو به عنوان ستاره مهمان در سریال تلویزیونی Crime Scene Investigation: New York ظاهر شد.

در سال 2009 (1388) کیم کارداشیان در یک فیلم کمدی سبک و عمیق در دره ظاهر شد.

کارداشیان یکی از 13 شرکت کننده در فصل هفتم Dancing with the Stars بود. که رقصی هم با مارک بالاس بود. وی در پایان در جایگاه یازدهم قرار گرفت.


دیدگاهتان را بنویسید