جایگزین سمند و پژو مشخص شد



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، بگو اسماعیل وی در خصوص جایگزینی خودروهای سورن به جای سمند و پژو، گفت: خودرو سورن برای جایگزینی خودروهای سمند و پژو در مجموعه شهرداری و وزارت کشور تصویب و ارائه شده است و ایران خودرو آن را به عنوان راهی بازار می کند. تاکسی شهری از اواخر جولای. .

وی به بلاتکلیفی واردات خودروهای برقی و بنزینی با استاندارد بالا اشاره کرد و افزود: مشکلی که ما در خصوص تاکسی های شهر با آن مواجه هستیم، تعیین عوارض واردات تاکسی های استاندارد است. برای حل این مشکل نیازمند تصویب آیین نامه اجرایی دولت در زمینه واردات تاکسی های استاندارد هستیم.

دادک مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: در واقع برای کاهش آلودگی هوای تهران باید تاکسی های استاندارد برای مصرف سوخت کمتر به آنجا تردد کنند و البته برای رسیدن به چنین هدفی به بنزین برقی یا بنزینی با استاندارد بالا نیاز داریم. تاکسی برقی. یک تاکسی. در واقع وزارت صنعت، معدن و تجارت و شورای اسلامی باید وارد این حوزه شوند.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام تمامی این اقدامات در نهایت باید در مورد نوع خودرو و روند واردات و تسهیلات همراه تصمیم گیری کنیم.

اقدامات سازمان تاکسیرانی شهر تهران همزمان با جشن بزرگ عید سعید فطر در گدیرهم

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی های شهر تهران خدمات رسانی به شهروندانی که در جشن این روز باشکوه شرکت می کنند را در دستور کار قرار داده است.

این خدمت توسط معاونت نظارت و امور مناطق این سازمان با استقرار 500 دستگاه وانت در چهار جهت از چهارراه ولیعصر تا میدان ولیعصر، میدان ولیعصر تا ابتدای خیابان شهید مطهری، تقاطع خیابان ولیعصر – شهید بهشتی تا میدان واناکا، میدان ونگ تا پل شهید چمران (چهارراه پارک وی) و هفت ایستگاه مترو به خیابان ولیعصر (تجریش، میرداماد، شهید بهشتی، شهید مفتح، شهید طالقانی، میدان هفتم تیر، توحید) سه پارکینگ تا خیابان ولیعصر (بین المللی) نمایشگاه، پارکینگ طبقاتی ، سالن اجتماعات) کپور) .

بیشتر بخوانید  زمان پیش فروش بلیط قطار آذر ۱۴۰۲ | زمان باز شدن بلیط قطار آذر ۱۴۰۲

بر این اساس مدیران اجرایی و گشت کنترل و نظارت مناطق 22 گانه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با حضور و نظارت دقیق بر مراسم از ابتدا تا انتها تلاش می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید