جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره کیمرا به انیمیشن “هابسی” اهدا شد



انیمیشن “LOCKED” به نویسندگی ، کارگردانی و تهیه کنندگی احمد هونیات ، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ، برنده جایزه ویژه هیئت داوران برای طراحی صدا و موسیقی در نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم KIMERA شد. سال 2021 بود.

نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کیم در سال 2021 از 14 تا 17 ژوئیه مصادف با 23 تا 26 ژوئیه 1400 برگزار شد و در نهایت یازده اثر به عنوان آثار منتخب این دوره انتخاب شدند.

هیئت داوران این دوره از جشنواره ، ترکیب موسیقی و طراحی صدا “هابسی” را اثری قابل توجه در حمایت از مفهوم کلی این انیمیشن می دانند و جایزه ویژه خود را برای طراحی صدا اختصاص می دهند.

صدای انیمیشن “هابسی” توسط کامران سحرخیز و زهره علی اکبری طراحی شده است. موسیقی این انیمیشن نیز توسط پژمان خلیلی ساخته شده و 9 هنرمند و نوازنده ایرانی در ساخت موسیقی این اثر همکاری می کنند. تینا جام گرمی و علی جعفری-پویان به عنوان ویولون ، سهراب برهمندی به عنوان ویولون ، آتنا اشتیاقی به عنوان ویولن سل ، پورنگ پورشیرازی به عنوان کنترباس و کر ، از جمله افیک موتوسیان ، شیما حکیمی ، محمد رضا صافی و موسیقی توسط شهرامزا روکوی ساخته مهدی رمضانی.

“LOCKED” یک انیمیشن سه بعدی است که حدود 12 دقیقه طول می کشد. این انیمیشن داستان انسانی در دام دنیایی از تاریکی است که برای رسیدن به آزادی امیدوار است که به برکت یک مجسمه سنگی که همیشه معاملات عجیب و غریبی با آن دارد ، امیدوار باشد. ناکارآمدی این معاملات برای افراد باعث می شود که در برخورد با بدنه سنگ رویکرد دیگری داشته باشند.

بیشتر بخوانید  قیمت مرغ ، گوشت، برنج و روغن با شروع پاییز | قیمت گوشت گاو و گوساله، گوسفند و شتر | قیمت برنج ایرانی و خارجی - 1 مهر + جدول

۵۷۵۷

دیدگاهتان را بنویسید