جایزه ویژه مدیر اجرایی ایران هودرو در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس


به گزارش فارس ، اعضای تیم فوتبال پیکان امروز در ناهاری که به میزبانی فرشاد مقیمی ، مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو برگزار شد ، شرکت کردند.

در این مراسم که به مناسبت عید سعید غدیر برگزار شد ، مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو با حضور در جمع برخی از اعضای هیئت مدیره و سایر کارکنان این کارخانه با مدیران ، کارکنان ، مدیران ، پزشکان و بازیکنان دیدار کرد.

در ابتدای مراسم ناهار امروز ، اکبر محمدی ، مدیرعامل باشگاه پیکان گزارشی از عملکرد تیم فوتبال پیکان و موفقیت های آن در لیگ برتر بیستم ارائه داد. وی به سوابق و موفقیت های تیم فوتبال پیکان در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: این باعث افتخار باشگاه پیکان است.

مدیرعامل پیکان در سخنان خود با اشاره به تجهیزات تاسیسات سخت افزاری این باشگاه ، استاندارد سازی استادیوم اختصاصی ایرانخودرو و ساخت مرکز اقامتی در مجموعه باشگاه را از اولویت برنامه های زیرساختی خود عنوان کرد.

پس از محمدی ، مهدی تارتار سرمربی پیکان نیز دقایقی در جمع حاضران صحبت کرد. تارتار از تلاش مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه صنعتی ایرانخودرو طی یک سال گذشته برای تیم فوتبال پیکان تشکر کرد و اقدامات موثر مدیرعامل باشگاه پیکان و سایر کارکنان را در دستیابی به موفقیت های اخیر تحسین کرد.

در این مراسم محمد نوری ، کاپیتان باتجربه پیکان ، بازیکنان پشت سکو را معرفی و از تلاش های انجام شده برای رسیدن به هدف تقدیر کرد.

سپس نوبت فرشاد مقیمی ، مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو بود که برای دقایقی با اعضای تیم فوتبال پیکان صحبت کند. مقیمی با لحنی کاملاً دوستانه از اعضای تیم فوتبال پیکان برای عملکردشان در لیگ برتر 20 تشکر کرد و از آنها خواست با همان انگیزه قبلی مقابل پرسپولیس بازی کنند تا پایان خوشی در این رقابت ها داشته باشند.

بیشتر بخوانید  زمان تحویل مرسولات پستی چند دقیقه‌ای می شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو همچنین ضمن تمجید از همه اعضای تیم فوتبال پیکان ، قول داد که در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس در هفته آخر لیگ برتر ، جایزه ویژه ای را در نظر بگیرند که پس از پایان مسابقه به پیکان تعلق می گیرد.

سرانجام ، اعضای تیم پیکان در ناهار موگیمی شرکت کردند و چهارشنبه شب با روحیه بالا آماده حضور شدند.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید