جایزه ویژه سه پیروزی در جام قهرمانی – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر و طبق وب سایت باشگاه پرسپولیس ، جعفر سامعی ، مدیر اجرایی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ، امروز یکشنبه ، در محل تمرین سفید پایتخت در آخرین جلسه تمرین سرخ ها قبل از سفر به تبریز و بازی با ماشین سازی از نزدیک تماشا کرد.

در پایان تمرین امروز یکشنبه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس جلسه ای با یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و سرمربی برگزار کرد سفید او درباره شرایط تیم و اتفاقاتی که در حاشیه مسابقات رخ داده صحبت می کند.

بعد از این جلسه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جلسه ای با بازیکنان برگزار کرد. در این دیدار صمیمانه جعفر سامعی از تلاش بازیکنان تمجید و تشکر کرد و در مورد بازی در دربی با بازیکنان صحبت کرد. وی در بخشی از سخنان خود گفت: “طرفداران در كنار شما ایستادند و بسیاری از اتفاقات خوب افتاد.” بعد از مسابقه ، اگرچه دربی را باختیم ، اما آنها از حمایت شما عقب ننشستند و همه پشت سر شما ایستادند. البته این حمایت باید گسترده باشد.

وی افزود: مطمئنا طرفداران شما از شما قدردانی می کنند و شما باید از یکدیگر حمایت کنید. همه ما از این به بعد باید همدل و متحدتر باشیم. ما واقعاً به این پشتیبانی نیاز داریم زیرا شما باید در بهترین شکل و فرم ممکن باشید انشاا. ما می توانیم در سه بازی مهم و حساس پیشرو پیروز شویم و با 9 امتیاز قهرمان شویم تا یک اتفاق خارق العاده را درک کنیم.

علاوه بر این مدیر عامل پرسپولیس گفت: به دلیل بیماری جلسه هیئت مدیره تشکیل داده ایم ویروس کرونا ما یک جلسه مجازی برگزار کردیم که تصمیم مهمی گرفته شد و تصمیم گرفتیم برای پیروزی در هر سه مسابقه جایزه ویژه ای به تیم ارائه دهیم. ما سعی می کنیم انگیزه شما را افزایش دهیم و روحیه تیمی را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید  فرار فولاد 10 نفره لیگ برتر فوتبال از شکست مقابل سایپا در آخرین لحظات - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

در پایان مسابقه ، جعفر سامعی ، با شوخی با بازیکنان و بزرگان تیم ، بر صمیمیت مسابقه قبل از سفر افزود. سفید برای تبریز ، آنها باید تلاش خود را برای بازگشت با افتخار دوچندان کنند.

سرمربی یحیی گل محمدی سفید وی همچنین در این جلسه صحبت کرد و گفت: حضور شما در تمرین امروز مهم و مفید بود و امیدواریم با توجه به شرایط تیم بهترین نتایج را کسب کنیم اما همه ما در باشگاه به هیئت مدیره و مدیرعامل این تیم نگاه می کنیم باشگاه و ما امیدواریم که بیش از این مورد حمایت قرار بگیریم. ما مشکلات و مشکلات را درک می کنیم ، اما باید شاهد حمایت بیشتر باشیم.

جعفر سامعی همچنین به اعضای تیم قول داد که اتحاد ، همدلی و همبستگی ایجاد شده بین باشگاه ، اعضای تیم و هواداران با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید