جایزه نماز صاحب الزمان (عج) در روز جمعه


جایزه نماز صاحب الزمان (عج) در روز جمعه

دیدارنیوز – صالح باگشیرین جمعه را یکی از اعیاد مسلمانان می داند و می گوید: درباره روز جمعه داستان های زیادی نقل می شود زیرا این روز به عنوان روز عید مسلمین شناخته می شود ، روزی که به مrsمنان دستور داده می شود بهترین عبادت ها را انجام دهند.

وی در همین رابطه ادامه داد: اهمیت این روز به قدری زیاد است که در داستانهای “امام صادق (ع)” تأکید می کند که بهتر است این روز را به عنوان یک مiمن سپری نکنید ، مگر اینکه اعمال آن روز را انجام داده باشد. .

باگ شیرین گفت: از جمله اقداماتی که روز جمعه انجام شده و از اهمیت بالایی برخوردار است ، انتظار داریم شاهد تکرار آن باشیم و انتظار می رود در آن روز اتفاق بیفتد. همانطور که در بحارالأنوار ، جلد 99 ، صفحه 215 ، گفته شده است: ، در این روز شما هم میهمان هستید و هم پناهنده ، و شما ، پروردگار من ، در میان فرزندان بزرگواران بزرگ هستید و از جانب خدا مامور پناه گرفتن هستید ، پس مرا و پناه دهید ، درود خداوند بر شما و خانواده پاک شما .

وی گفت: “مهمترین نکته این است که روز جمعه میهمان حضرت مهدی (عج) هستیم و مطمئناً میزبانی که اوست به عنوان بهترین میزبان معرفی می شود و بهترین استقبال را از مهمانان خود خواهد داشت. زیرا همه مسلمانان انتظار دارند حاضر شوید و منتظر یک مهمانی باشید. “ما یک روز خاص داریم. این روز به عنوان ظهور و جمعه انتظار شناخته می شود.

بیشتر بخوانید  مردم البرز واکسیناسیون کرونا را جدی بگیرند

این کارشناس قرآنی با اشاره به کارهایی که در آن روز برجسته شد ، اظهار داشت: دعای “امام زمان (عج)” و ذکر صلوات برای محمد و آل محمد بهترین و بزرگترین عبادات آن است ممکن است ذکر شود ، نعمتی برای محمد و خانواده اش. محمد از پنجشنبه بعدازظهر تا جمعه شب 1000 بار از جوایز زیادی برخوردار شده است.

باگشیرین خاطرنشان کرد: نماز جمعه نیز یکی از بهترین اعمال است و مورد تأکید است و خطبه های وی درباره مسلمانان پیام وحدت را دنبال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید