مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جانباز استقلال به پیروانش توهین می کند: او قهرمان را پشت گوش خود دید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


جانباز استقلال به پیروانش توهین می کند: او قهرمان را پشت گوش خود دید

MeetNews – با پایان بیستمین فصل لیگ برتر و قهرمانی پرسپولیس ، تعدادی از اعضای تیم قهرمان مانند افشین پیروانی یا محمد حسین کنعانی زادگان هنگام مصاحبه های زنده در پایان بازی در تلویزیون از استقلال شعار دادند . محمد نوری ، پیشکسوت استقلال در مصاحبه با خبرورزشی درباره بازی استقلال و سپاهان و همچنین حواشی پایان بازی پرسپولیس و پیکان صحبت کرد.

دیدار استقلال و سپاهان را چگونه ارزیابی کردید؟
بازی بسیار خوبی بود و اگر سپاهان پیام لازم را نداشت قطعاً بد می باخت.

تو چی میگفتی
از آنجا که استقلال موقعیت های فوق العاده ای داشت ، پیام نیاز یکی یکی مهار شد.

آیا مقام سوم مستحق استقلال بود؟
اصلا! استقلال می تواند قهرمان لیگ برتر شود. در همه مسابقات داوری این به ضرر استقلال بود و ما دیدیم که این تیم چگونه مشکلات مالی و مدیریتی داشت و هرچه مردم و پیشکسوتان بیشتر می گفتند این مدیریت برای استقلال خوب نیست ، بیشتر از آن قدردانی می کنند. در حقیقت ، آنها به نوعی با درخواست مردم کج شده بودند. آنها برعکس آنچه ما می خواستیم انجام دادند.

پیش بینی شما برای آینده چیست؟
انشاءالله وزیر جدید طرح جدیدی ارائه می دهد و به زودی شرایط استقلال تغییر می کند. حالا اما استقلال سهمیه لیگ برتر آسیا را گرفته است و با همه این مشکلات این پای پای فینال جام حذفی است و انشاءالله در آنجا قهرمانی را کسب کرده و سهمیه مستقیم را دریافت می کند.

در پایان بازی افشین پیروانی با تمایل به کسب ششمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس ، پیروزی پرسپولیس در سال 1352 را به سخره گرفت و گفت ما ششمین قهرمانی پیاپی خود را به ارمغان می آوریم و فیلم او را به کسانی نشان می دهیم که می گویند 6 عدد وجود ندارد – 0 شکست استقلال مقابل پرسپولیس؟
متاسفم برای مدیر تیم پرسپولیس! اما باید بگویم که از این پس وزیر مورد علاقه آنها دیگر در وزارتخانه نیست. بنابراین اگر آنها پشت خود را ببینند ، قهرمان را می بینند. بدون حمایت وزیر و معاونان وی ، این پیروزی ها هرگز برای آنها اتفاق نمی افتاد. پیرو توهمی که این را می گوید. از این پس آنها باید برای استقلال تلاش کنند تا قهرمان شوند. اگر همه این کارها در یک لیگ مقابل استقلال انجام نمی شد ، استقلال امروز قهرمان می شد.

بیشتر بخوانید  پیگیری‌ مطالبه بازنشستگان، بالاخره نتیجه داد+عکس

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس نیز برای استقلال شعار دادند و این باعث آزادی هواداران استقلال شد؟
بله ، یکی از آنها یک کنعانی بود که فراموش کرد نامی برای خود در استقلال بیابد. او فراموش کرد در استقلال چه می کرد. به هر حال ، هر کس دهان خود را باز کند فرهنگ و شخصیت خود را بیان می کند. استقلال تیم افتخاری است که چنین افرادی دوست دارند با صحبت درباره این باشگاه رشد کنند. متانت و شخصیت در فوتبال و ورزش باقی می ماند و این بی اخلاقی ها فقط باعث می شوند که افراد چشم خود را از دست بدهند

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *