مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جاماندگان دریافت یارانه نقدی به کجا مراجعه کنند؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت رفاه به مناسبت ارسال پیامکی با عنوان «هموطنان عزیز امکان اقدام به درخواست گیرندگان یارانه وی افزود: در صورتی که متقاضی بررسی وضعیت مالی و اقتصادی خود هستید، می توانید مشخصات را در سامانه ای که ظرف سه ماه برای شما ارسال می شود وارد کنید و در صورت تایید این درخواست، یارانه دوره فعلی به خانواده شما تعلق می گیرد. «این سیستم باید هدف سازمان باشد یارانه قاعدتاً باید مقرر شود افرادی که به عنوان بازماندگان معرفی می شوند می توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ارائه دهند.

وی درباره پرداخت یارانه جدید به خانوارهای 300 و 400 هزار تومانی توضیح داد: پرداخت این یارانه به صورت متمرکز بر اساس دهک های تعیین شده انجام می شود.

موتورچی با اشاره به اینکه خانواده ها برای دریافت یارانه از بین می روند، خاطرنشان کرد: در این بند البته تنها متولی وزارت رفاه اجتماعی نیست و بر اساس اطلاعات مختلف ثبت شده در دستگاه های دولتی اعم از ترافیک، اموال فردی و غیره، رفع طبقه بندی تعیین می شود. . بر روی

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بازماندگان وزارت حفاظت اجتماعی نیز یارانه دریافت کرد: در این قسمت سازمان هدف، زیرمجموعه سازمان های برنامه و بودجه، موظف قانونی نسبت به ثبت نام بازماندگان است.

وی با اشاره به اینکه راستی‌آزمایی داده‌های افراد در بانک اطلاعاتی ایران بررسی می‌شود و در صورت یارانه برای آنها یارانه تعیین می‌شود، گفت: این فرآیند به درستی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید  ابتلا به کرونا با دوز اول واکسن چه می کند؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *